mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hadde bare lyst til å si hei,nå til å begynne med i alle fall. Jeg er 37 (snart 38) og fødte en sønn 28.11.06. Fant frem til denne siden i dag og håper at jeg er velkommen hit. Håper alle har hatt en fin påske så langt.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 heiii ;o) her inne er du velkommen kan du skjønne.=) du har nå funnet verdens beste forum.et sted hvor man får både støtte,omtanke,en god latter,og masse kos.her er det rett og slett koselig og godt å være ;o) jeg er 35 da,har 5 unger,hvor den minste blir 7 mnd om to dager. påska har vært så fin som det går her i huset da.ser du bort fra at vi fikk snø....hadde bestilt sol og vårvær jeg da...=) velkommen hit og ha en fin påske da.
Superlis Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Velkommen ,velkommen!! Her er det bare snille,greie jenter som henger!!! Jeg har fylt 37 i år,og er mor til 4. Minste fyller 1 år om 5 dager:) Ønsker deg og alle andre her inne en fin dag!!
Maud Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Velkommen hit! Her er det hyggelig å være. Håper du kommer til å bli like glad i dette forumet og de flotte damene som det jeg er. Påsken så langt har vært deilig :-D
Luka har 4barn♡ Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Sier gjerne velkommen jeg og, selv om jeg ikke har vært her så lenge ennå. Har vært her for velidg lenge siden, men så glemte jeg hele siden. Godt å treffe andre "modne" mammaer, for i dagliglivet må jeg innrømme at jeg kjenner meg litt ensom iblant. Har ingen venner som har fått barn så sent. Jeg har de i to puljer, 2 tenåringer og 2 under 5 år.
Travelmor Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Så flott at flere kommer innom her! Har ikke vært her mer enn et par måneder snart selv. Synes dette er det beste stedet på DIB. Men det ligger vel i overskriften:-) Jeg er 37 år, gift og har fem barn fra 15 år til 1/2 år. For øyeblikket er bare babyen hjemme. De andre er reist på påskeferie. Det er så vanvittig stille her. Til vanlig er det alltid to som krangler, en som spiller musikk, en som spiller piano og en som gråter.. Håper du kommer til å like deg her inne!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2007 Må takke igjen for hyggelige velkomster.Håper også at jeg kommer til å trives her inne.Synes det er mye usakligheter på enkelte andre plasser her inne.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Ja du vet, mye rips rundtomkring og leker seg;-)) Hihihihi..........
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2007 Ja,jeg tror det er mye der forklaringen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå