Gå til innhold

Eget soverom! NÅR ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal jeg flytte jenten min inn på et eget rom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 13 mnd siden for vår del.

Skrevet

Lille gutt var 6mnd :) Hvor gammel er din nå da?

Skrevet

Ikke jeg som skrev 13 mnd siden altså...

Skrevet

Jenta vår fikk eget rom når hun var 6 mnd.

Skrevet

Ja, det er vel kanskje det da. Blir jo en stor overgang for alle, men det går helt sikkert greit! Lykke til!

Skrevet

Ja, det gikk kjempegreit. Vi sov bedre alle sammen.

Skrevet

Vi flytta sønnen vår over da han var 6.5 mnd. Fra den natten sov alle 3 natten lang, det var deilig.

Skrevet

Gjorde det da hun var 6 mnd. Var ikke noe problem. Alle fikk sove mye bedre... (hun er nå 22,5 mnd) Tror vel egentlig det er lettere jo mindre de er, men det er jo individuelt når det passer for folk å gjøre det. Hvis du har begynt å tenke på det er det vel kanskje på tide?

Skrevet

Flytt ungen på eget rom når ungen er klar for det. Det kommer helt an på ungen. Jenta vår er 17 mnd og IKKE klar for eget rom. Hun skulle gjerne hatt eget rom for vår del, men hun er helt avhengig av å høre at vi ligger der og puster når hun våkner ellers får hun fullstendig panikk. Hun får ligge på vårt rom til vi føler at tiden er inne for å flytte henne. Vet om andre som måtte flytte ungen på eget rom bare noen uker gammel fordi ungen ble forstyrret av foreldrene, ungen ville rett og slett være i fred.. ble ikke fred i huset før han var på eget rom.. Så se det an.. dere føler nok når tiden er inne.

Skrevet

Flytt henne når du føler at tiden er moden til det. det er bare du som kjenner på deg hva som er riktig for deg og jenta de å gjøre.

Her ahr jenta vår ligget på eget rom siden hun ble født og for oss har det vært det beste.

Skrevet

Når det passer dere. Og henne. Vi hadde bare ett soverom frem til snuppa ble ett år. Flyttet da inn i større leilighet, hvor hun fikk eget rom. Men hadde muligheten vært der tidligere hadde hun fått eget rom tidligere, kanskje ved 8-9 mnd alder.

Skrevet

Og jada, det gikk veldig fint! Hun hadde to døgn hvor soverutinene var litt sprelske (ville blant annet ikke sove på dagtid), men det tror jeg hadde mer med flyttingen i seg selv å gjøre, enn at hun sov på eget rom egentlig. Sover lenger nå enn før, og vi slipper å vekke hverandre alle tre, av småting som å snu seg i sengen eller "småsnakke" litt i søvne. Legger seg 18.30-19, og sover til 7-8 om morgenen :o)

Skrevet

min gutt er også født to måneder for tidlig.. vi flytta han over til eget rom da han var ca tre måneder gammel.. da vi flytta han over så sov hanhel natta. Deilig for meg og samboern og. :) men alle er forskjellig, så gjør det som føles best for deg.

Skrevet

hun fikk eget rom når hun var 6 mnd.

Det gikk kjempe fint!

Skrevet

6 mnd var gutten vår,og da sov vi alle mye bedre, men våkner han om natten så kommer han inn til oss og sover i vår seng. gutten blir tidsnok så stor at han ikke vil ligge hos mammma og pappa lenger og vi vil nyte stunden mens den varer.;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...