happy:) Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Noen som har vært der? Hvordan er det å dra dit med barn, 1,5 og 4,5år? Skjer det noe for barna på dagtid? Hvordan er hotellet/bassenget? Burikker i nærheten, bleier ol?? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 hei jeg har vært der og d er et kjempefint hotell med fine basseng og en flott strand.Det er barneklubb der som arrangerer leker,ridning osv. hele tiden så barna kjeder seg ikke.Det er mange butikker i samme gate så det er lett å få tak i baby mat og bleier,minuset med hotellet er at det er litt langt fra sentrum også var vi der i slutten av september og da var det litt kaldt og regna endel så jeg ville ikke dratt dit så sent på året.god tur!!!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jupp:) Flott leilighets hotel...med fine basseng! masse aktiviteter for barna (Saga/Ving sine barneklubber må man bestille på forhånd!), helt knall å reise dit med barn, ligger rett på stranda, butikker (matbutikker og en og annen typisk syden sjappe) i nærheten. Ikke nøl med å velge dette alternativet, men om dere er avhengig av å være nært sentrum ville jeg heller valgt Viva Sunrise. Dette er også et Garden leilighets hotel og veldig bra. MEN Viva Bahia er penest syns jeg...ta buss eller taxi til byen derfra...koster ikke skjorta! eller lei bil, det er det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå