BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg liker best å ligge me dem "løst", så det ikke blir så stress å mate henne på natta. Men nå har de begynnt å lekke så voldsomt.. Sover dere med bh?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Jeg sover med bh og innlegg, ellers blir senga våt
IgglePiggle Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 samme som elias13.11.06.. har hatt bh paa 24-7 siden han var foedt for to mnd siden jeg.. gleder meg til aa sove uten bh igjen ja..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2007 Hehe, ok, får vel gi etter jeg også. Men synes ikke det er noe særlig behagelig når jeg skal ta av innleggene. Henger liksom fast..
Molait Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Prøv ull. De Natusan er det vel? (de som er i alle matbutikker) henger mye mer fast enn andre. Kan også bare putte i en klut/gassbind e.l. da Om det henger fast og du er litt sår, så klemm ut litt melk så slipper innlegget. Er du sår og drar av risikerer du å bli mer sår.
LisaColli Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 jeg sover med dem løst eller har bare tskjorte på. lekker ikke noe her lenger, kanskje litt imens jeg ammer. da har jeg en klut liggende
Maisie Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Har også bh med innlegg når jeg sover. Hvor lenge varer melkesprengen? Har jo ikke lyst til å ligge med bh i månedsvis. Jordmor på sykehuset sa til meg at de ikke anbefalte å ha ullinnlegg innerst, for hvis det lakk, kunne det oppstå bakterier som kunne utvikles til sopp. Selv bruker jeg engangsinnlegg (Avent eller Chicco) og har aldri hatt problemer med at det setter seg fast.
IgglePiggle Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Jeg og bruker en gangs innlegg og har aldri opplevd at de henger fast.. bruker tommy tippee sine, men vet ikke om de ar de i Norge.. De er veldig behagelige.. kjenner ikke at de blir vaate engang.. De koster litt mye men de er saa behagelige at jeg kunne aldri brukt noe annet. brukte saanne billige i begynnelsen, men jeg maa si at det er en veldig stor forskjell og som sagt jeg kommer aldri til aa bruke noe annet.
Lilje74 Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Den perioden i begynnelsen hvor det lekket mest brukte jeg "tisselaken" fra ikea med plast under på min side av sengen for at det ikke skulle gå ned i madrassen. Sov med brystene løse under t-skjorter. Noen netter skiftet jeg t-skjorte underveis. Skiftet ellers hver natt. Husker ikke hvor lenge det varte. Er ikke noe problem nå og har ikke vært det på lenge ikke siden før jul. Nå er hun 7 måneder.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Jeg sover naken ;oP Legger en klut under puppen ved mating, siden han ikke klarer å svelge unna alt alltid (har litt spreng innimellom), og så holder jeg en klut på den andre siden den lekker mens han spiser. Så henger jeg de til tørk til neste måltid, og til vask om morran )
Thula Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Jeg lekker aldri, så jeg sover med meieriet på utstilling. Det er mye sunnere med tanken på heling av såre brystvorter eller for å unngå sopp.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Jeg sover med bh.. ellers blir det bare søl.. når han spiser av den ene spruter det av den andre.. søl.. hehe
Gjest Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Jeg sover med sportsbh og innlegg. Hvis ikke blir det vått! Chicco sine innlegg henger ikke fast på meg og de trekker til seg melka uten å bli våte og klissete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå