BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hele svangeskapet gikk greit, ingen problemer med å gå på do. Og de første gangene etter fødselen gikk også greit. Men nå er den så hard at den ikke vil ut Har prøvd 3 ganger idag.. Noen som vet om noe som kan hjelpe?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Svisker , sviske kompott hjelper nok. Ellers er det viktig å drikke masse vann og få i deg fiber. lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Linfrø hjalp meg...la de i vann til de ble litt geleaktige,og så bare svelget jeg unna...smaker ikke stort.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2007 Takk Dette påvirker ikke melken? At babyen får luft i magen av det, mener jeg?
gullpia Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Eg var veldig plaga av hard mage gjennom heile svangerskapet. Det som hjalp var Biola yoghurt og grovt knekkebrød i staden for vanleg brød. Eg brukte også Lactulose -olje når det var på det verste. Dette kan ein kjøpe på apoteket, og det er heilt ufarleg for barnet etter som det ikkje blir tatt opp i tarmen, men berre "oljar" maskineriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå