Maisie Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Min lille på 3 måneder har mye luftsmerter, og jeg har fått tips fra helsesøster om å bruke Minifom og ammete. Synes ikke Minifomen hjelper noe særlig, og ammeteen har jeg ikke drukket mye av da jeg synes den smaker høgg. Jeg kjøpte den på apoteket (hvit boks). Finnes det noen annen ammete enn den fra apoteket? I så fall, smaker de noe annet?
Bleikfeit.no Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Finnes to typer, men de smaker det samme (samme innhold). Du kan gi et par ml svak te direkte til ungen, evt gi bare karve/salviete. Her hjalp ikke teen, men sukkervann var supert for smertene. Er dog kun symptomatisk og tar ikke bort luften, som jo er hovedårsaken.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Jeg kjøper Kloster ammete i helsekost.. Den synes jeg er kjempe god.. Og jeg liker egentlig ikke te..Verdt et forsøk da! =)
Bleikfeit.no Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Oi, den Kloster ammeteen har jeg ikke smakt, kan jo hende du kan prøve den. (Ammeteen fra NAF og weleda visste jeg om og ikke Kloster:.) Sorry feilinfo..
ejiec++ Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 ammeteen fra Kloster er faktisk god :-) Jeg har en sukkett i - drikker fire kopper om dagen - kan anbefales :-)
Maisie Skrevet 5. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2007 Og den ammeteen fra Kloster finnes på helsekostbutikker? Har Helios her, skal sjekke etter påske. Hvordan gir jeg ammete til babyen? Ha den i flaske sammen med morsmelk?? Takk for svar, forresten!
Bleikfeit.no Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Gi med skje, sprøyte eller ha den i flaska, om du gir mm på flaske. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Kan jo prøve fenikkelkapsler? Selges på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå