Gå til innhold

Tilbake på jobb


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

noen av julimammaene som har begynt å jobbe, i tilfelle hvordan var det?

jeg begynner på jobb igjen i begynnelsen av mai, å som jeg gruermeg. har ikke lyst. trives så med lillegutt. har nesten ikke vært borte fra han 1 natt og 1 dag.

lurer på hvordan jeg klarer det.

hører gjerne hvordan det gikk med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ut i 50 % jobb i februar, da var Ingrid 6,5 mnd. Pappaen er hjemme siste halvdel av tida. Sånn sett blir jeg gradvis vant med å jobbe igjen, og Ingrid og pappaen har det så godt hjemme sammen, vi har så godt av det alle tre!

 

Jeg gruet meg nok litt jeg også, for det kom jo til å bli en situasjon jeg aldri hadde opplevd før, klart man er spent på hvordan det kommer til å gå med jobb og små barn. Jeg trengte nok den mentale omstillinga, og selv om det er fælt å dra fra henne på morgenen, vet jeg at det er verre for meg enn for henne, hun har så godt av å bli vant til andre enn mammaen sin atte!

 

Lykke til når du går ut i jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i 50% fra 1. mars og 100% fra 1. april. Jeg syntes det var litt godt å komme igang igjen, men veldig kjedelig å reise fra junior. Vi gjorde det på samme måten med 1. mann og mannen min var veldig fornøyd med det (det var jeg og). Det gikk helt greit, var litt spent siden han ikke er noe flink til å drikke, men det gikk også helt greit når mamma ikke var der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...