-Aimee- Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Gutten min er 1 mnd, jeg synes han sover veldig mye. Sover lengre perioder og er våken 1-2 timer i mellom. Han spiser bra og legger på seg.
Zupermam Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 alle små sover veldig mye:) Min er nesten 7 mnd nå, og først nå er han våken mer enn 2 t i slengen. Jobben deres når de er så små som 1 mnd er å sove og vokse:)
Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 når snuppa mi var 1 mnd, så var hun jo nesten aldri våken. Hun sov, våknet og var "våken" i kanskje 15 minutter før pupp, og så var hun kanskje våken i 20 minutter (om hun ikke sovnet ved puppen igjen). Nå er hun snart 6 mnd, og nå sover hun nesten ikke lenger. Får mat ca hver 3-4 time, og da går det ca 45 minutter etter måltidet før hun må sove igjen. Inne sover hun da max en halvtime, men ligger hun ute i vogna så kan hun sove opptil 3-4 timer.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Gutten min på 1 mnd er veldig våken - sover to dupper a 3 timer på dagen... og har våkentid i 3 / 4 timer i strekk..Syns han burde sove mere enn han gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå