Gå til innhold

har dere gjort noe påsketing i dag??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

vi kom oss ut i finværet og gikk opp til en seter her i oslomarka... var litt is noen få steder men hadde med isbrodder... tok 2,5 timer opp og så spiste vi vafler på kafeen på toppen og koset oss og så gikk vi ned igjen (som tok sååå mye kortere tid :) ) og emma lå der med solbriller i vogna og så bare såå kul ut med babymobilen i hånda :)

 

så utrolig deilig og man får virkelig laddet batteriene når man gjør slik :) noen andre som gjorde noe fint??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det hørtes kjempedeilig ut. Hvilken seter gikk dere til?

 

Vi har bare surret omkring i dag, vi. Tror Karsten var sliten, for han sov tre timer lur i dag formiddag, var våken i to timer og så sov han nesten to timer til... Så da ble det ikke så mye igjen ut av dagen.

 

Men Sten tok med seg Karsten ned til Junior så han fikk leke og klatre der en times tid, mens jeg fikk tatt litt husarbeid og middagslaging... Ellers har vi bare sløøøveet... Men det er godt det også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøsses det var en imponerende mengde soving :)

 

vi gikk til lilloseter... om du kommer fra ammerud er det ingen is og kjempefint å gå.. ettersom vi kom fra litt lenger hadde vi litt is første delen, men den forsvinner nok i løpet av en dag eller to..

 

kan absolutt anbefales.. har akkurat begynt å lære marka å kjenne her og har lyst til å gå masse fremover dersom været tillater det :) så deilig å komme seg ut i marka, for det er så mye støv i sentrum nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse påskedagene tenker jeg å tilbringe med Sten, har sett ham så lite i det siste (han har vært på både det ene og det andre den siste tiden). Men etter påske er jeg klar for å bli med på tur, jeg! Om du har lyst til å gå tur med oss, da... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vært kjempekoselig :) er så mye lettere å komme over dørstokk mila dersom man er fler. jeg snakket akkurat med min søster nå så i morgen skal vi prøve oss på linderudkollen.... er ca 5km for oss oppover og blir det for tøft så snur vi jo bare :)

 

satser på at fin været holder seg litt til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...