Gå til innhold

4 natten i egen seng..


mammasgojente

Anbefalte innlegg

nå sover emma (bank i bordet, krysser fingrene og alt det der..) hun har jo akkurat begynt å legge seg tidlig (ca 19-20 versus 23-24 for bare noen uker siden) og nå har jeg jo som jeg skrev i et annet innlegg i går insistert på at det er slutt å sove i mammas seng...

 

og i kveld tok det 18 minutter.... helt fantastisk deilig å kunne ha et par timer på kvelden for meg selv... se på TV og slappe av :) (eller dibbe)

jeg ammer fortsatt hver 2-3 time hele natten så neste er å få henne nattavvent, men venter til hun har fått rutine på å legge seg tidlig samt å sov i egen seng... men hun drikker seg ferdig på ganske nøyaktig 4min så er liksom ikke så slitsom på natta :)

 

skjønner nesten ikke hvordan jeg har kommet meg gjennom de siste månedene med emma som ikke sov noe mer enn meg... er så glad for at hun er mer aktiv nå og derfor sliten :) (og de sier vist også at barn med KISS sover mindre så det var nok også en faktor tidligere - men nå er hun helt frisk!!)

 

iallefall, er bare så glad for at det går så bra så måtte bare dele det :) i natt skal jeg breie meg i senga mi, uten å tenke på hvor blekksprut armene og beina er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig at du har fått orden i det! :o)

 

Jeg synes det er sååå kos å dele seng med Karsten. Men jeg merker at jeg sover mye bedre når han sover i sin egen seng, ja. Nå sover han stort sett hele natten for seg selv, men hender en gang i blant at han kommer oppi senga til oss utpå morgenkvisten. Fordelen med det er han da ofte sover en times tid lenger på morgenen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det har gått bra! Det kan jo hende at hun gradvis nattavvenner seg selv også når hun ikke sover i din seng, lukten av mamma forbindes jo blant annet med pupp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...