Gå til innhold

Noen som ikke fikk noe av hemmelig venn?u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper alle hemmelige venner har sendt avgårde noe... Nå er det jo påske, det kan jo hende at det dukker opp noe etter påske?!

 

Vet ikke hva vi i så fall skal gjøre dersom det er noen som ikke har sendt noe? På den "vanlige" hemmelig venn så blir det offentliggjort nicket til de som ikke har sendt noe. Og så blir de utestengt for neste runde....

 

Noen med noen formeninger om hva som skal gjøres med de som eventuelt ikke har sendt avgårde hemmelig-venn gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det bare er en svikt i postgangen, eller at vedkommende rett og slett har glemt seg, det er jo mye å holde styr på i hverdagen. Det var jo fryktelig synd at du ikke har fått noe da.

 

Kanskje du -carina-, som står for denne runden hemmelig venn, kontakter vedkommende(om anonym vil fortelle deg hvem hun er), så kan jo du kanskje i første omgang ta kontakt med den hemmelige vennen hennes? Selv om det betyr ekstrajobb for deg?

 

Og hvis ikke det skjer noe, gjøre som i den vanlige henmmelige-venn-runden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør veldig gjerne det, jeg, selvfølgelig! :o)

Det er da ikke så mye ekstraarbeid, jeg har lista med venner foran meg...

 

Dersom noen ikke har fått hemmelig-venn gave, send meg en PM, så kan jeg mase litt på vedkommende, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å legge til at jeg syns det er dumt når noen melder seg på hemmelig venn og ikke gidder å ta kontakt eller hinte eller noe. Jeg vet det er fler som har opplevd det, som ikke får kontakt med den de er hemmelig venn for eller som er hemmelig venn for dem. Det er selvfølgelig helt greit at man ikke er innom dib hver dag, men et par-tre ganger i løpet av hemmelig venn-runden burde man jo klare. Da blir det jo bare å sende eller motta en gave, og det syns jeg er litt trist.. Noe av moroa er jo å kunne prate og lure litt..

 

For å ikke såre noen er jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...