Gå til innhold

Noen andre som liker å spille dataspill?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ikke fullt så mye tid nå lenger som jeg hadde før... Men synes det er allright å spille litt spill. Før Karsten om spilte jeg World of Warcraft, men det er så tidssluk at det måtte jeg bare slutte med...

 

Akkurat nå spiller jeg Titan Quest, ellers er jeg veldig glad i Rise of Nations jeg... Har spilt det rundt endel ganger... :o)

 

Noen andre som liker å spille PC spill her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gjort det en gang i mitt liv... det var på disse gamle pc'ene.. 486 eller hva de het... en slags hinderløype med ulike nivåer... satt nesten en hel dag og natt, for hver gang jeg kom til en slik greie som jeg skulle hoppe over så jumpet jeg neddi... jeg blir så lett avhengig av slikt og så er jeg litt sta og gir aldri opp så jeg tør ikke å prøve meg på noen flere.. husker fortsatt da mamma kom ned neste morgen og der satt jeg rødøyet og prøvde å komme meg til neste nivå... hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, jeg blir også så skrekkelig avhengig... Før Karsten kunne jeg sitte leeenge. Siden jeg jobber turnus så er jo døgnrytmen min bare tull. Hendte at Sten sa godnatt til meg mens jeg satt og spilte. Og når han stod opp for å gå på jobb om morgenen så måtte han jage meg i seng... Har litt mer disiplin nå, men klokka kan fort nærme seg 01 før jeg finner senga, ja!

(Da er det godt å legge seg sammen med Karsten når han tar formiddagsluren sin, ja!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vært ganske så avhengig av pc spill jeg også:-) Men det har det vært mindre av de siste årene. Jeg hadde dilla på reisespill som backpacker og globetrotter. Jeg spilte også Hospital (tror jeg det het) en del (moro å styre sitt eget sykehus). Etter noen mnd fant jeg ut hvordan jeg kunne jukse meg til mer penger, for jeg ble så lei av å tape.

 

Backpacker er favoritt spillet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under svangerskapet hadde jeg helt dilla på The Sims 2(forsåvidt før jeg ble gravid også) - satt med beina høyt og spilte! Er ellers ikke så glad i slossing og action, med mindre det er et høystrategispill. Jeg liker egentlig litt enkle spill, ellers blir det for komplisert for mitt lille hode(tror jeg fortsatt er innstilt på Atari-spill fra mine yngre dager, hehe).

 

Jeg spiller ingenting nå, det hadde vært skikkelig luksus å få tid til å spille The SIms 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...