Suretær Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Er litt på fest i kveld. har bare sneket meg til pcèn fordi jeg er avhengig. Har kun drukket et glass vin foreløpig, og vet ikke hva jeg gjør resten av kvelden. Ikm neste fredag. Hva ville dere gjort?
LilleVakreAnna Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Ta deg et glass til om du har lyst og kos deg -uten dårlig samvittighet!! Denne prøvinga tar jammen nok på, vi kan ikke la være å leve. Riktig god påske til deg!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Jeg har også IKM neste fredag og planlegger å drikke litt vin til middag i morgen... Klarer ikke å leve på "alko-kutt" hele tiden selv om vi prøver.
Suretær Skrevet 5. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2007 takk for svar begge to. litt alarmerende at jeg fortsatt er her når det er fest, men dere vet jo hvardan det er er.. : ) God påske til dere og, drikker litt i kveld da.. klem
babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 jeg pleier ikke å drikke mellom EL og ikm, men mellom ikm og el, da er man iallefall sikker på at det ikke bor noen inni magen. men når det er en uke til ikm, så tror jeg bare du minker sjansen for å bli befrukta og at spiren skal klore seg fast. festingen skjer jo ca 6-8 dager etter el....så noen skade på et foster blir det jo ikke da. men for å øke fruktbarhetssjansen din så ville jeg ikke drukket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå