Gå til innhold

God Påske fra Flippa i pausemodus :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært inne her, har hatt det så innmari travelt både på jobb og privaten i det siste.

Venter nå bare på neste mens i april som skal ringes inn før vi er i gang med IVF nr.2.

Hadde sett så frem til påskefri midt i EL-tider, men nå sitter jeg her i tykke klær og pledd og hakker tenner, og har dundrende hodepine og mandler på størrelse med et ordentlig påskeegg, så det er jo ganske kjipt.

Ser at det er en del jenter som har testet positivt i det siste, og jeg vil bare gratulere dere så mye :)

Håper det går bra med dere alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hyggelig å høre fra deg igjen da!!

Jeg har vel i grunnen ikke vært så veldig aktiv her inne i det siste, men nå har jeg kommet over det verste og prøver å se framover til neste forsøk.

Kanskje vi blir nokså likt i løypa da - ser du skal ringe inn mens i slutten av april. Jeg skal prøve en annen metode denne gangen, såkalt flair-up, i håp om at det blir flere og bedre egg.

Jeg skal bruke de samme medisinene, men starter med spray på syklusdag 1 og sprøyter på dag 2 eller noe rundt der tror jeg. Dvs at jeg bruker medisiner kortere tid og alt er over i løpet av 3 uker. Er veldig spent på hvordan det blir.

Ønsker deg masse lykke til! Fortsatt god påske til deg også.

Klem fra

Skrevet

Hei på deg Flippa :o).

Godt å se deg igjen,lenge siden nå !

Håper at du har det bra,til tross for forkjølelse og dårlig påskevær !

Etter påske en gang kan vi vel ringe inn mens og starte på igjen .

Alle vi 3 som foreløpig er på denne tråden faktisk..

Ønsker deg god bedring Flippa,og håper du får noen fine dager fremover.God påske!

Klem fra

Skrevet

Godt å se at man ikke er glemt :)

Trist å høre at det ikke gikk veien for dere Jolanta, vi må bare holde motet oppe til neste gang.

Tenker veldig lite på dette akkurat nå, og det er faktisk ganske deilig, er virkelig i pausemodus.

Men det tar seg nok opp når vi samles til en forsøkstråd igjen ;)

Fortsatt fin påske til dere også, og takk for god bedring hilsen. Det hjalp, formen er stigende heldigvis. Dårlig med påskeegg-gomling når man har vondt i halsen...

klem og muss fra

Skrevet

Jeg ønsker deg en god påske Flippa! Så godt at du klarer å ha en skikkelig pause fra ivf-tankene før neste runde starter. Kjipt å være syk i ferien da.... Ønsker deg god bedring - har du vondt i halsen så ta deg en heksedrikk bestående av kakao blandet med en ts chilli, en ts kanel og en halv ts ingefær. Og gjerne to ss honning! Det pleier å gjøre susen her i heimen!!

Selv har jeg fire dager ferie og det er vidunderlig. Sover stort sett dagen lang!

Klem

Skrevet

Takk for det Millerine! Hmm, har nok hverken honning eller chilli i huset, men det er verdt et forsøk til neste gang. :) Det er stort sett halsen som blir "forkjølet" av virus hos meg, så tips for det er jeg takknemlig for.

Herlig å høre at det lyktes for dere, du må bare passe på å hvile når du kan. Adventsspiren setter sitt preg på deg allerede skjønner jeg :)

Lykke til videre, og takk for helseråd :)

Klem tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...