Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hei! Har noen vært på et hotell som heter Cordial Mogan Playa? Det ligger i Puerto de Mogan. Vi har en datter som blir tre år rett før jul og kunne tenkt oss en tur til dette stedet. Vet noen hva som ser forskjellen på en jounir suite og et dobbeltrom?
vårspiren Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Hei, Vi bodde på dette hotellet for halvannen uke siden (link til tråden hvor jeg har beskrevet hotellet: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8663645). Så vidt jeg vet er forskjellen på junior suite og dobbeltrom at førstnevnte har større areal fordi det er et ekstra soverom.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det eneste jeg vet er at Puerto de Mogan er et nydelig sted - og veldig romantisk om kveldene...
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Var der i januar med lillegutt på 11 mnd. Vi var generellt veldig skeptiske da har aldri vært på "skikkelig chartertur" før, kun reist med rutefly på egenhånd, men viste seg at vi ikke hadde noe å bekymre oss for! Nydelig sted. Enormt anlegg en 5 min gange fra stranda, men likevel koselig og med veldig hyggelige ansatte. Bygget i spansk stil og både bygningene og hagen er meget velholdt. Vi bodde i en jr suite da denne hadde separat soverom og er i mindre bygninger med kun 4 rom i hver (tror jeg det var). Man får enten 1. eller 2. etg og så langt det går får de som reiser med barn 1. etg. Vi hadde tenkt å spørre om dette ved innsjekking, men resepsjonisten satt oss automatisk på 1. etg når hun så barnevogna. Vi fikk et rom som lå helt i utkanten av resorten slik at vi hadde en fin hage helt usjenert og med masse sol - utrolig deilig! Anbefaler at dere spør om dette da enkelte av jr suiten har små hager med kun skygge pga palmene i hagen. 2 x flotte svømmebasseng med grovkornet sand rundt slik at jr kunne sitte med spade og spann og leke ved bassengkanten. Liten lekeplass hadde de og. Buffetfrokost med alt du kunne tenke deg (nå spiste vi frokost separat fra de som hadde standardrom så vet ikke om denne var lik). Prøvde også lunsjbuffeten en dag og den var mer en godkjent! Var en flott og stylish restaurant der og, men så langt kom vi ikke. Mye hyggeligere å tusle inn til havna i Mogan og spise på en av de koselig restaurantene på torget. Av alle turiststedene på Gran Canaria er Mogan helt unik, med sine hvite hus og overdådige blomster - vakkert! Vi leide bil en dag gjennom selskapet som har en desk på Cordial og fikk faktisk med barnesete så tok turen opp i fjellene mot Roque Nublo - anbefales! Vakker natur og fin utsikt. Ta med bæremeisen. Som du kanskje har skjønt så var vi knallfornøyde og kunne faktisk gjerne tenke oss å reise tilbake, men først er det Asia som står for tur!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Hei! Vi har også tenkt å ta en tur til samme sted. Hvordan er veien fra flyplassen til hotellet? Er det smal vei og meget bratt? Har hørt rykter om det og er dessverre ikke veldig glad i "vestlandsveier".
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 For å si det sånn så ligger Puerto de Mogan sist på ruta for transferbussen så hold dere unna denne! Ta heller taxi t/r flyplassen da de kjører ut på motorveien fra Puerto Rico og til flyplassen istedenfor å snirkle seg rundt kystveien og stoppe alle mulige steder for å plukke opp folk. Veien fra Puerto de Mogan til Puerto Rico er god vestlandsvei, men det tar jo bare en ca 15 min så ikke så gæli. Litt snirklete og smalt, men veistandarden er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå