Gå til innhold

Hvordan går det med dere Trondheimsdamer???


rampen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noen "påskekylling" på oss så langt. Var på sykehuset i går da jeg trodde jeg hadde fostervannlekkasje. Men så ikke slik ut, og det er bare å smøre seg med tålmodighet. Godt å få vite at alt sto bra til med babyen.

 

Så vente vente... :).

 

God påske, jinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt e vel bra... men.... e veldig sliten av alt styret her da.. inn og ut av sjekk på sykehus hele tia.. med blodtrykk og stort barn.. LEI!!!

 

Men e no ei stund sia du hadd termin no, Stinemor? Ska dæm itj sett dæ i gang??

 

Og, elle77: ska sjå vi må gå overtid vi og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 28.mars, men vi venter og ser. Skal kontakte sykehuset for time tirsdag om ikke noe har skjedd. Settes vel igang da, tenker jeg.....om ikke et lite under skjer snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så kjedelig da Stinemor!!! Uff...

 

Er han ikke estimert til å være litt større og liksom??? Hmm.. skal selv til legen på st.olavs på tirsdag... blir deilig å kanskje få høre litt mer om hva som kommer til å skje.. samtidig skal jeg få andre runde med modningsakupunktur der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fødsel på meg heller enda..:-(har termin I DAG 9.april..må vel vente litt til da for det kjennes ikke ut som noe kommer til å skje med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi møtes da.. Skulle ringe jordmor om ikke noe har hendt tidlig i morra for å komme inn på st.Olavs. Lykke til i morra!

 

Og jo, denne gutten er STOR! Men det viker ikke som de bryr seg om det. Det løser seg underveis, liksom.. Enten så klarer jeg å få han ut, eller så tar de ks... Vil jo ikke ha ks, da... så vi holder ut, men vi er frustrerte av alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh... samme som til meg det, stinemor76.. her er gutten også stor, men det ser de ikke ut til å bry seg nevneverdig om gitt.. -kanskje vi treffes på st.olavs? har time der 1250 jeg da:-)

 

Åh, jeg er også frustrert, men det har gått over litt til bare å drite i alt.. -for han må ut på et vis, men jeg mener det er unødvendig med et ks liksom, når de VET han er stor og de kan sette fart på tingene litt tidligere!!!

 

Vi får satse på at vi kan være sammen litt på barsel vi som er igjen;-) -om de noen gang kommer seg ut:-)

 

jeg har bare gitt litt opp å håpe på noen verdens ting, jeg:-) 11 dager til termin, og DA må de gjøre noe tror jeg... med tanke på blodtrykk etc.

 

 

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Stinemor og Rampen:) håper det ordner seg... her er alt bare rolig... en uke igjen bare og det ser ut som om at den ikke har tenkt seg ut med det første... får sikkert sjokk når det skjer siden jeg har hatt ett så greit svangerskap og ikke merket jeg noe ubehag.. enda...

Håper å se dere på treff torsdag da:)

 

Får håpe det er vårt "siste" treff med magene våre da Rampen;)... tji hi..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi

 

er nok ikke sikkert jeg kommer før jeg har fått ut han her, er jeg redd...

er innlagt på st.olavs nå... på obsen. pga høgt blodtrykk...

 

så har ingenting skjedd før torsdag, så tviler jeg på at jeg bør belage meg på å komme... må ta det rolig!!!

 

Kan jeg ikke få slippe dette styret mer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd du ikke kommer, men nå er det ikke lenge igjen så du får prøve og ta det med ro der oppe.

 

Lykke til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja:-) takk

 

 

kom å vekte meg med blodtrykksapparatet i dag da, da var trykket normalt.. vet ikke helt om hva jeg syns om det. Selvfølgelig er det bra at det er fint, er jo ikke bra med høgt bltrykk... men... da er det ENDA mindre sjanse for at disse drittlegene gjør noen ting..

har heldigvis fått framskyndet UL (vekst) til i dag nå - så gjør de antagelig en vurdering ut i fra det!

 

Åh, lite imponert!

 

10 dager igjen, kan de ikke la meg få slippe? De nekter å sette meg i gang... vil heller ka ks liksom om ungen blir for stor.. det sa de selv!! Jaja.. helt annen historie fra deg, Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ønsker vel ikke å sette deg i gang hvis blodtrykket ditt ikke er stabilt. Fødselen er jo tøff nok, om du ikke skal ha problemer med blodtrykket også. Dessuten sa de til meg at igangsetting av fødsel ofte kan gi styrtfødsel, og det er nok ingen god kombinasjon med høyt blodtrykk og styrtfødsel.

 

Vi må stole på at de gjør det beste for deg og barnet, hvis de sier at det blir KS.

 

Lykke til skal du ihvertfall ha. Jeg sjekker sidene for å se etter nytt fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

 

Jah... har fått forklart en del ting i dag da.. og konklusjon: babyen er 34% større enn gj.snitt, og derfor egentlig orlitt for stor for igangsetting, spesielt siden jeg har et mislykket forsøk fra før... som endte med keisersnitt..

 

For det andre er han ikke SÅ stor at de MÅ ta keisersnitt nå, men de prøver å la det skje av seg selv til termin, men pga blodtrykket så lar de meg ikke gå lengre.. Så om Magnus ikke har kommet ut innen termin, blir det keisersnitt 23.april! :-)

 

Ikke heeeelt sånn som jeg hadde forventa meg som ende på det hele, men dog!!! :-) det er en ende.. så makr 12 dager igjen, liksom! -det skal jeg holde ut... men satser på at noe skjer, selv om det er tvilsomt!!!

 

 

Jaja.. det var foreløpig siste nytt, gitt:-)

 

og egentlig fornøyd med det.. innlagt her til i morgen, da skal jeg få hjem, blir bare oppfulgt poliklinisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det høres jo greit ut det da. Da har du ihvertfall fått en dato og forholde deg til, men får håpe det skjer av seg selv og at du slipper KS denne gangen.

 

Så du noen kjente der nede på Kvinne barn senteret da.

 

Nysgjerrig på om det er kommet noen flere verdensborgere blant "gjengen".

 

Regner med at du ikke kommer på treff i morra da, så du får kose deg og nyte den siste tiden før Magnus kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, Rampen- du har jaggu ikke hatt det lett!

 

Hold ut, ta det med ro og holder ditt gode humør oppe. Og sørg for at de gir deg god info!!! Vi har opplevd så stor forskjell på de vi har møtt på st. olavs at vi er litt forundra...Vanskelig å vite hva en skal tro, basere sine egne meninger/beslutninger på da når noen sier det, andre det, og noen sier ikke noe i det hele tatt....

 

Kjenner meg veldig godt igjen at det er godt å få noe konkret å forholde seg til. Stå på!!

 

Mange gode vibber til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.. åh, ja!!! Det er så mange forskjellige meninger ute og går blant de forskjellige legene.. og jordmødrene har jo INGENTING de skulle sagt...

 

blir helt frustrert jeg.. for de sier så mye forskjellig... men jeg er så drita lei nå... for jeg føler jeg har vært inn og ut herfra DRITTLENGE.. vært her to ganger i uka siste fire ukene.... pga blodtrykket.. kan de ikke for h..... ta å gjøre noe? Skjønner de ikke at jeg blir sliten?

 

Virker ikke sånn.. begynte å stortute til de i dag da... så de ba meg om å faste i natt, slik at de skal ta ny vurdering på ks i morgen - blir garantert ikke noe ks, men eneste grunnen for at de lar meg gjøre det er for at jeg grein... haha, akkurat! Den gjennomskuer jeg. Skal ALDRI ha flere barn jeg nei, iallfall ikke føde dem på St.Olavs.

 

 

Er bare litt frustrert akkurat nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...