Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt når en hører hvor det blåser i fjellet..snakket med svigersene i sted,det blåste sånn at hele hytta ristet. Det er deilig at eldstegutten som var med kom hjem på tirsdag! Her har det vært en kald vårdag,ikke så mye vind..har gått på tur,og rotet rundt i hagen. Lillegutt var helt svart da vi kom inn,hadde kost seg skikkelig..en liten trøtt gutt med røde kinn som sovnet nå:) Ellers har vi besøk av nevø på 14 år i påsken,så vi har 5 barn fortiden..dvs er vel stort sett 6-7 som holder til her,koslig det:) Ellers har hestejenta mi klart og ri litt i dag,etter opphold på en uke,skadet seg for en uke siden,skremte oss litt. De var to stykker som kjørte med hest,hesten løp løpsk og hun som eier hesten ble slengt ut av vognen mens datteren min måtte hoppe. Heldigvis gikk det bra både med jentene og hesten,litt blåveiser,skrubbsår,forstuet arm,og litt redde foreldre:) Supermannen har laget deilig mat til oss i dag og,er han som er ansvarlig for maten her hjemme..og i morgen er det hans tur til og stå først opp:) Ha en fortsattt fin påske damer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bestandig vært hjemme vi.prøvde noen år å komme oss på tur,men da ble det sykdom,bilkræsj med mere,så vi ga opp,hehe.

har ikke gjort noe morro i dag vi.vaska litt og feira gubben på enkelt vis.

hørtes ikke morro ut med den hesten...sånt skremmer meg.derfor har eldste jenta slutta å fortelle meg hvis det er noe tull med hennes hest.hun venter en stund før jeg får vite det,hehe.men som regel går det bra.men hun har i årenes løp fått noen skrammer ja...;o)

ellers er det drittvær her.vi brukte opp sola og våren før påske.nå er det snø og vind,og bare d....tt...men jeg unner alle en solfylt påske,og priser meg lykkelig over at jeg ikke er fjellmenneske.....snakk om påsketur da,usj.

å snart skal vi store spise god mat her.sent,men så er det påske bare en gang i året =0)

ha en finfin påske videre du også.

Skrevet

Vi koser oss også hjemme i påsken! Har i mitt spede ungdom prøvd å være med mine daværende svigers på campingvogn-ferie på fjellet.... å grøss... At det kan kalles "ferie" er for meg en gåte!!!!

Fint at det gikk bra med jenta di forresten!

Skrevet

Vi er også hjemme og jeg synes det er koselig.Vi får liksom litt mer tid til å kose oss.Ta vare på hverandre.

Skrevet

Vi er også hjemme i påsken. Vi pusser opp kjøkkenet, så vi har litt å henge fingene i, men tar oss også tid til å nyte det flotte været. Og siden vi bare har provisorisk kjøkken for tiden, har vi fått mange koselige invitasjoner til middager hos familie og venner. Koser oss i kaoset :)

Skrevet

Deilig med hjemmepåske.......!

Går turer, spiller Nintendo Wi, middager med famile og kjente,

cafèbesøk, leser bøker, ser TV, koser med vesla og bare slapper av.....

God Påske til alle sammen !!=0)

Skrevet

Jeg er litt Ole Brumm jeg....

Først har vi hatt noen strålende fine dager på hytta på fjellet, helt uten vind faktisk ;-) Men så når vinden kom onsdag, satte vi kursen hjem igjen og har nå hatt noen hyggelige dager hjemme.

Livet er ganske så OK!

Skrevet

Hehehe...........skal en være sikret snø og vindfritt i dette landet, må en nok bestille billetter sydover;-))

Tiddelibom...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...