Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår er 5 måneder og kan nå følgende:

Sitte oppreist

Sykle

Snakke

Koke middag til vi kommer hjem

Lese høyt

Hjelpe oss med å holde rede på hvem som er hvem i Agatha Cristie-romaner (greitt i disse påskekrimtider)

Har nettopp fått utgitt sitt første kompendie og er godt i gang med mastergaden.

Andre med like begavede barn der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, min kan dessverre ikke lage middag, når ikke opp til komfyren, men er flink til å bestille take away da .... :)

Skrevet

Blir litt misunnelig jeg nå. Våres 6 måneder gamle er så j... dårlig på å lage saus at jeg nesten ikke kan be ham hjelpe til med middagen...Ellers er han like smart som din...Kanskje litt smartere, han har bistått politiet i Maaaaange draps og forsvinningssaker... og er ferdig med mastergraden.Jeg seg at din ikke har gjort det... ;P

Skrevet

Huff, og sønnen vår som leste dette. Nå ble han deppa:( Begynte faktisk å gråte.

Han er straks 9 mnd og tok lappen i går, sånn at han kommer seg på egen hånd for å få gjennomført turnusåret sitt ved Kirurgisk Avdeling. Hans kokekunnskaper suger og han er 9 måneder... Han følte han var kommet mye kortere til tross for at han faktisk er 50% gamlere enn deres barn og ikke mestret det med å lage middag til oss...

Jaja, det var den kvelden, må vel trøste han.

Skrevet

Ja. Martin hadde ei grei utredning ang miljø og klima sett i fht regnskogens ødeleggelse som følger av kvinners skoavhengighet, som ble vel ansett hos Harvard når han var rundt den alderen.

Skrevet

huff nå føler jeg presset her... vesla er snart 9mnd og kan si mamama (hun vet hvordan hun starter på ordet men ikke helt hvordan hun stopper) og så kan hun krabbe bakover og sette seg opp selv...

ble så deprimert jeg nå, for jeg trodde jo faktisk at hun var flink :( men hun er jo ikke i nærheten av å lage middag eller noe annet nyttig..

Skrevet

OI for en unyttig unge...Si mamma og sette seg opp kan man ikke betale regninger med...Jaja, får håpe hun er litt søt da i hvertfall:)

Skrevet

Å nei,nå blir jeg litt bekymret her.. Kasper er 3 måneder,og kan ingenting av det dere har skrevet! Hva skal jeg gjøre? Gå til psykolog med han?

;)

Skrevet

Huff, nå ble jeg helt kvalm, visste ikke at gutten min hang så mye etter. Han kan ikke rulle over på magen fra ryggen engang. Lurer på om jeg skal ringe hs i neste uke, dette her er jo helt feil.

Må jo nevne at guttungen glimtet til forleden dag, da hadde han arrangert babybøkene i alfabetisk rekkefølge etter forfatter:)

Skrevet

Min gjør alt det der og spiller også sjakk med sin far mellom legestudiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...