Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Har det siste døgnet vært ufattelig kvalm og uvel. Hodeverk, slapphet og VELDIG kvalm. Har ikke vært kvalm en eneste dag under svangerskapet hittil. (er i uke 30. nå) Ikke noe feber eller noe sånt. Nå merket jeg plutselig at jeg fikk litt vel mye "utflod". men det ser ikke ut som vanlig utflod. det er blankt og slimete. Noen som vet hva det kan være?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Hodepine så sent trenger ik å være noe, men kan oxo være svangerskaps forgiftning....ville hørt med legen min hvis jeg var deg. Slapphet...hmm...si det, jeg er 29 uker og er plustelig kjempe trett, kanskje jern å sånt ? Nei, skal ikke uttale mg om ting jeg ikke vet....men har hørt hodepine så sent kan være et sympton på svangerskaps forgiftning....sikkert ingenting, men du bør sjekke det... Lykke til
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Ang det blanke og slimete kan jo hende det er slimproppen ? ;P
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Har allerede vært til sjekk angående svangerskapsforgiftning, da jeg hadde litt protein i urinen for en ukes tid siden. Men blodtrykket mitt er veldig lavt og jeg har ikke NOE vann i kroppen i det hele tatt. så de mente at det ikke er dette. Angående det slimet, så vet jeg ikke. var ikke så veldig mye,men nok til at jeg lurer på hva det kan være =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå