Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Er så veeeldig lei. Uke 31 nå og har de siste 3-4 mnd slitt med periodevis kløe/svie i underlivet. Har følelsen av at det har en smnheng m/ sex. Dvs starter med kløe noen dager etter og går over til svie og siden urinveisinfeksjon (har hatt tre antibiotikakurer...). Nå føles som om jeg har prøvd "alt" av soppkurer og kremer og skylling, men det kommer og går likevel, og jeg bare håper det blir slutt etter at ungen er ute. Hver gang jeg har vært hos gyn har jeg fått beskjed om at alt ser ok ut, at det antagelig ikke er sopp el. Noen andre som har/har hatt det slik, eller har noen gode råd???
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Tja, kanskje et dumt spørsmål, men har også partneren din sjekket seg så det ikke er noe der du får overført? Husk at han trenger ikke merke noe... Ellers har jeg bare de råd jeg selv har fulgt, ikke bruke stringtruser, bruk gode bomullstruser, vask deg godt nedentil etter sex men vær forsiktig med såpe med parfyme, smør deg med ex. sinksalve e.l., ikke sitt rett på kaldt underlag, bruk glidekrem e.l. ved sex så du ikke lager rifter e.l. som så fører til kløe, som igjen fører til irritasjon i slimhinner som igjen fører til - osv.... Håper dette kan hjelpe deg, jeg har i alle fall styrt unna plager så langt
@nita+Sebastian Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg har hatt samme problemet som det. Det som hjalp her var at mannen min sluttet å "komme" inni meg, men avsluttet på utsiden. Må være noe med sammensetningen av oss to. Vi opplevde dette helt i begynnelsen av samlivet også. Akkurat som vi måtte venne oss til hverandre. Håper det
@nita+Sebastian Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 går over etter svangerskapet ) Vært et forsøk i allefall.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Må bare igjen anbefale å forsøke å smøre med Natusan baby olje med aloe vera. Funker på meg! Verdt et forsøk vil jeg si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå