Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Har de siste ukene hatt veldig mye utflod, har vært til jordmor og det ble ikke funnet noen form for soppinfeksjon eller annet! De siste dagene har det luktet skikkelig intenst når jeg setter meg på do. Er ikke slik at jeg lukter på truseinnlegget altså, men lukten slår imot meg.. lukter rømme og litt søtt!? Er dette normalt? :-(
feris *fødeklar :)* Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 hei! har du kløe eller svie når du er på do?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Trodde søt lukt var fortservann....vet ikke jg...håper noen kan hjelpe deg..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Nei har absolutt ikke kløe eller svie! Er derfor jeg lurer... men skal til jordmor neste uke så kanskje hun tar nye urinprøver!!??
jubaloooo med to stk Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 hva med å ta en tur til legen for å sjekke ut? jordmor tar jo ikke gynekologisk undersøkelse.
feris *fødeklar :)* Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 oki....ja kan være fostervann....husker jordmor sa at man burde legge et nytt bind, og dersom det blir vått så kan det være fostervann....hvis du bruker bind hele tiden, så burde du ikke bruke det...skift truse to ganger om dagen...det ble jeg anbefalt når jeg hadde litt mer utflod og kløe...fordi bakteriene kommer til fortere dersom skjeden ikke får luft...eller ligg naken og luft om nettene - la det renne ( legg et håndkle under deg ell no ) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Var på føden på tirsdag og tok innvendig og utvendig ultralyd...alt så bra ut med fostervannet! Jordmora har sendt urinprøven på dyrkning til legen min, men de fant ingen ting. men som sagt dette var for 1uke siden, så det kan jo hende at det har forandret seg...
jubaloooo med to stk Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 det kan jo bare være at utfloden din er endret i gravidteten pga hormoner og sånn uten at det er noe galt. så lenge du ikke har vondt eller det klør så er det ikke vits å gjøre noe? jeg syns ihvertfall min endret seg etter graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå