Gjest Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Kjenner dere mange her sånn utenom liksom? Snakker dere med mange her inne på msn å sånn? Får liksom inntrykk av at mange kjenner hverandre såå godt her! *føle seg ensom* GOD PåSkE! *klem*=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Du er ikke alene om å føle det slik,du kan jo sende meg en melding privat,så kan vi kanskje begynne å prate med hverandre på msn*S*
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 er flere ja. kjenner ikke mange.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 jaaa...kjenner ganske mange...eller...kommer ann på hva man kaller mange, og om man KJENNER KJENNER...men har møtt mange ja.. Og vi ser hverandre jenvlig.. Kjempekos da, i og med at de fleste av mine "gamle" venner ikke har barn enda..
Gjest Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 blitt kjent på treff da eller? Er ikke så mye treff her i fr.stad.. :/ Mamma til en stor og liten; det hadde vært kos! Skal gjøre det jeg! =)
Gjest Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Øy...er treff hver eneste uke her i Fredrikstad assa;) Følg med på treffsidene eller send meg en mld. Nr har du jo...
Gjest Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Deg kjenner jeg jo!! Så kjenner en! hehe;) Ja, har tittet på treff sidene.. men har ikke sett det har vært noe etter den turen som jeg ikke fikk vært med på da.. *titte igjen*
Gjest Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Jeg kjenner mange her inne både fra treff, fra BiMtiden og noen jeg har blitt kjent med utenom...
Gjest Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Det var jo forrige uke da så.. og denne uka er det jo påske. Men neste uke er vi nok i gang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå