Gå til innhold

Hva er den verste flausen legen deres har gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min presenterte for meg at jeg hadde clamydia og det var da ikke sant, ble helt sjokka jeg så bytta lege tvert.

var gravid men en annen av hans pasienter var smitta av den ulumske sykdommen også fikk jeg vite at det var meg!!) Dust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke kunne bli garvid igjen ( har hatt en ma tidligere). tok 16 mnd. før jeg var garvid etter at legen hadde fortalt at det kunne jeg bare glemme.

Gikk med avrevet korsbånd i 11 år fordi legene på Ski sykehus mente det BARE var dårlige muskler.

Skrevet

Glemte å si at snuppa blir 14 mnd. i morgen så ja han tok feil.

Skrevet

Legen min har gjort masse dumme ting han:P så derfor skal jeg bytte..

En gang så hadde jeg så vonde magesmerter at jeg trodde jeg skulle dø, så jeg dro til han. Han kjente litt på magen min og sa jeg skulle gå hjem og legge meg. Senere den kvelden, lå jeg på gulvet og grein og spydde så vi dro til legevakta. Der viste det seg at jeg hadde nyrebekken betennelse.

Og en annen gang, sendte han meg på blodprøve for og sjekk om jeg var gravid. Fikk ikke svar, og da jeg var 6mnd på vei dro jeg til han for og sjekke blodtrykket. Og da jeg kom inn sa han "åja foresten du er gravid" OG da svarte jeg" Oh nei, sier du det????"

Skjønner ikke at han kan være lege, fordi han gjør så mange feil!

Skrevet

Han har aldri gjort noe feil men 1 mnd etter jeg satte i spiral skulle jeg på sjekk for å se at den satt riktig.

Der lå jeg da, med bena i været. Først klarer han å velte "søpplebøtta" med vann i som de legger alle tinga i når de er ferdig med det. Jaja, Noen liter vann utover gulvet skulle vi da overleve, med litt latter.

Så skulle han ta noe fra bordet instrumentene lå på, og da klarte han å velte bordet. Fullt av instrumenter og vann på gulvet. Fikk oss en god latter ja. Måtte bare kle på meg igjen og flytte inn på et annet rom.

Må si det var den morsomste underlivsundersøkelsen jeg har hatt, og sikkert den flaueste for han :) Slapp å betale da hehe...

Skrevet

Hodet til tulla vår ville ikke feste seg, jm var helt forbauset over hvor løst det var en uke før termin. Da jeg var hos legen 2 dager før termin, sa hun at det nå var festet.

Fødselen startet med vannavgang hjemme (termindagen), men siden hodet var festet hadde vi ikke panikk. Da vi ankom føden, sa jm at det aldeles ikke var festet..

Gjett om jeg ble sint på legen min!? Tenk om navlesnoren hadde kommet i klem!

Skrevet

Er ikke alltid lett å kjenne om hodet er festet, men er en usikker skal en jo ikke si det... Uansett, det med navlsnoren er bare tull, så lenge en setter seg inn i en bil, drar til sykehuset uten noe mye sprell er det ikke farlig. At en skal ligge og ha ambulanse er helt unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...