Gjest Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Og det var så herlig. Begynte med at jeg kjente det veldig godt inne i magen, så jeg la en hånd der. Og jaggu fikk ikke hånda mi et dytt også. Dette var i dag tidlig, så jeg vekket samboeren min for at han skulle få kjenne. Men da trakk den lille seg stille og rolig tilbake. Typisk.. Men da er det vel ikke lenge til samboeren min får kjenne det og. Han er, om mulig, enda mer utålmodig enn meg... :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 For en herlig måte å våkne på! Det høres kjempekoselig ut og jeg gleder meg til vi også får oppleve det. Er i uke 15 nå og kjenner av og til noen små kriblinger som jeg lurer på om kan være babyen, men er ikke helt sikker.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Kan være babyen det, ja. Var sånn det begynte hos meg og. Omtrent i uke 15. Var en herlig start på skjærtorsdag, ja. :-)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Er det ikke herlig vel? Kjente de første sparkene på utsiden i går kveld da vi skulle legge oss...Kjente også først innvendige spark, og klemte hånden min ned på magen og kjente et forsiktig spark på utsiden. Da sambo skulle få kjenne, var det ikke snakk om! Jeg la handa mi på magen igjen etterpå, og kjente to forsiktige spark til...
Gjest Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 jeg også=) har kjent noen spark utenpå magen selv nå, men i går fikk mamman min også så et skikkelig spark gitt! det var faktisk vondt og vi skvatt begge to. ingen var forberedt på det hehe=) mannen min kjente faktisk fosteret når han trykte på magen i sta! det er like artig hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå