Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Vært ute noen timer nå, og det var ganske fint og deilig ute, sola skinner fra blå himmel, men så satte stormkastene inn!!! Noe så vanvittig også...........Parasoller, lekehus, blomster og blomsterpotter har flagret rundt på terrassen mens vi var ute og ruslet..........Det blir ingen grillings her idag, det er helt sikkert...... Men nå er bolledeigen satt og flasketuten peker på er i farta......bortsett fra at Hannah synes vi skal kaste flaskene istedet for å snurre dem....det er MORO det! Har niesene mine på besøk og kosesnuser oss allesammen.......bartenderen min har våknet og tatt på finskjorte og er lykkelig over alle de fine jentene som okkuperer huset:-) Det er sånne dager jeg virkelig kjenner takknemligheten sige inn.......ro...sol...ferie...nystekte boller...kakao...blide unger....kjekk kjæreste...nye joggesko med glitter...solbriller til hårbøyle...spille kort...solen som setter både farge og lukt på huden....nyoljet terrassegulv...påskeegg...leker utover hele gulvet...lille rosa som roper på søstrene sine med kråkestemmen...omsorg og fellesskap...urter på kjøkkenbenken...gode samtaler...latter og fnising med store og små...gode naboer...avocado og laks....kort i posten fra Snulder...minnene fra de som danser på himmelen...rosa små klær.......er det rart man er lykkelig:-) "Det handlar om kärlek"
Superlis Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Det høres ut som dagen din har vært fin tiltross for blåsende kattunger:) Fortsatt god påske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå