Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hva gjør der epå om dagene når dere går hjemme og "stiger"? Jeg merker at jeg begynner å bli litt utolmodig... ;-) Elsker å være med guttungen altså,men trenger litt mer utfordringer...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Går alltid minst en tur til dagen. Går på babysang en gang i uken,går og bader i svømmehallen en gang i uken, går på besøk....osv...;-)
Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Vi drar på shopping, steller hjemme, vasker og baker, koser oss og leker masse, går på tur, drar i bassenget i blant, drar på besøk Gleder meg til enda et år hjemme med lillemann, selv om jeg skal studere hjemme og jobbe litt også
nutri Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Går tur hver dag, 1-2 timer. Havner av og til på café etter turen. En gang i uken har vi barseltreff som jeg prøver å få med meg. Ellers så strikker jeg litt, ser litt på tv, limer inn bilder i album, gjør litt (kjedelige) husting, leker litt m sønnen når han er våken, surfer på nettet. Også har jeg tenkt litt på å begynne på babyyoga. Dagene flyr hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå