Gå til innhold

Andre som syns 2. trimester er veldig laaaangt??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt syting dette kanskje, men jeg blir litt utålmodig kjenner jeg... Har jo så lyst til å bli kjent med denne lille knotten som styrer og sparker rundt i magen min, men samtidig syns jeg dette er veldig skummelt... Tenk å skulle få barn, oppdra det på godt og vondt!! Vil det gå bra? Kommer jo sikkert til å gjøre MANGE feil... Hvordan vil mannen og jeg takle det? Lite søvn, MYE arbeid, nytt hus, en helt annen livssituasjon? Og allikevel går jeg rundt her og syns at 2. trimester varer i en evighet! Hehe... Blir liksom aldri ferdig med det! 1. trimester var jo så kort i forhold... Ønsker også at babyen var her allerede, selv om jeg føler meg skikkelig uforberedt... En merkelig måte å gruglede seg på!

Måtte bare dele det:)

God påske!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja syns det e et veldig langt trimester,nesten tre uka igjen no så e det over på neste...men no syns i det går valdig fort...syns i nylig var 25 uka på vei,no e 25+4...går veeeldig fort :-) heldigvis

Skrevet

Jaaa syns det går driiittreigt nå... (ble satt tilbake en uke på UL så sikkert derfor...) er jo bare 17+2 jo =( syns det er evigheter siden jeg gikk over i 2. trim, og det er jo en evighet igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...