Gå til innhold

mange her på overtid?


akf-erdig

Anbefalte innlegg

går på 5 dagen over selv her og det er tungt å vente.både fysisk og psykisk.hadde trodd jeg skulle slippe å gå over,det er sikkkert akkurat derfor jeg sitter her ennå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå gått 11 dager over termin, men ettersom jeg har forstått er vi ikke "på overtid" før vi har gått 14 dager over...

 

Har uansett vært på sjekk i dag, og fått bekreftet at ungen har det bra og fått vite at jeg blir satt i gang på søndag eller mandag.

 

Selv har jeg det ikke særlig bra lenger, men jeg får vel prøve å være tålmodig når jeg vet at ungen har det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 8 dager over termin. Var på kontroll i går og babyen har det bra. Men jeg er langt mer bekymra om dagen og følger godt med på bevegelsene. Nyter påskedagene med min kjære og er positiv. Ønsker og håper inderlig at vi kunne få en naturlig fødsel uten å bli satt i gang.

 

Lykke til - til oss alle :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 dager på overtid idag. Kl 15.15 gikk vannet og slimproppen. Jeg fikk ingen forvarsler om at det var noe på gang. Skal på sykehuset nå kl 19 for sjekk. Nå¨er det ikke lenge til jeg er i gang :-)

 

Hadde forretsen overtidskontroll time imorgen, men den slipper jeg heldigvis nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok den eneste igjen her på marsklubben som ikke har født...10 dager på overtid nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt.... Hadde termin 31. mars, 10 dager over i dag. Ble nok ingen mars-babyer på oss ;)! Er utrolig utålmodig, og har bekymringsverdig få tegn på at noe er i gjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...