Gå til innhold

Tre små, kan du hjelpe meg? Eller vet noen andre om dette er normalt?


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Uff, jeg blir litt bekymret..

 

Ørjan har fått en rar lukt i munnen sin, er det vanlig at så små babyer får rett og slett stål-ånde? Minner nesten litt om hunde-ånde faktisk..

 

Sikkert et merkelig spørsmål, men jeg syns det er så rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoster han mye da? Av og til når jeg er forkjølet og hoster, får jeg jernsmak i munnen. Men vet jo ikke om dette er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det hørtes jo litt rart ut. Han har ikke halsbetennelse da, det lukter jo sjeldent noe godt. Men da ville du vel kanskje merket at han var i dårlig form også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mme bruker av og til å lage litt vond lukt i munnen til barnet, men jeg vet ikke om det er dette...Bare et lite tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar alle sammen!

 

Han er i fin form egentlig, jeg lurer på om han begynner med litt tenner nå (han har ingen ennå) for han skal bare sitte på armen og er grinete hvis han blir satt ned. Men han er kjempeblid når han får være på armen, så han er ikke syk sutrete.. Men å få tenner gir vel ikke dårlig ånde?

 

Han får ikke mme, han har ikke feber.. Nei kanskje jeg må ringe lege..

Uff, når jeg ikke vet hva ting er så blir jeg litt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med gutten din nå? Det går jo an å ringe legevakta, de er greie å snakke med, og kan avkrefte at det er noe galt? Da blir du jo litt mer beroliget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...