Gå til innhold

vaska 2 biler jeg nå...håper det hjalp=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg stått og skrubba bilen min og bilen til sambo! folk titta ganske rart på meg. Jeg med svære magan stå der å skrubbe bil, men kællen satt på plattå å tok seg en røyk.=) hehe...litt av et syn.Men jeg håper det kanskje kan hjelpe litt. sliter mye med mensmurringer på morran, og på kvelden, men ellers er lissom alt så stille! eneste jeg merker er viss jeg er sliten så får jeg vondt i hue og blir trøtt. Jeg har termin i morgen og viss han ikke har kommet innen kvelden da, så skal jeg ha sex. ikke det at det hjelper en dritt, men verdt et forsøk! Er så dritt lei alle kjærringråda så holder på å spy! bestemor påstår at jeg skulle sotti på med noen som har motorsykkel! hehe...men det tror jeg ikke at jeg tør. (er litt overbeskyttene med magen jeg se..) elsker og kjøre motorsykkel da men ikke nå....je je..termin i morgen, men regner ikke med at han kommer før jeg blir satt igang...får krysse fingrene på at bilvasken hjalp=) bilene ble forsåvidt like møkkete igjen for det blåser jo nesten storm ute nå...selvfølgelig..=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg !!!

Håper for all del den vil ut snart.

Ser du har prøvd litt forskjellig for å få fortgang..

Hva med å legge deg på sofaen ikveld,slappe av, og få deg ei god natt søvn etterpå.(det å ha sex er sikkert lurt da:-)) Har litt tro på dette med hvile jeg,at kroppen i de fleste tilfeller ikke setter igang før en er avslappa og har krefter til å føde..

Mange fødsler som starter på natta vettu:-)

Lykke til!

Skrevet

men det gjør jeg jo hver dag...lei av å være sofagris jeg nå...har lissom prøvd det avslappnings greiene..men er så kjedelig. for da skjer det jo ingenting...sover 10 timer hver natt, med opphold pga tissepauser i søvnen..hehe..så er det 3 timers søvn på sofaen..og så er det å sitte å glane på tv resten av dagen....kanke bli mer avslappa enn det...=)

takk for kryssing av fingre=)

Skrevet

Ok. Da skal du ihvertfall ha nok energi ja:-)

Minner litt om meg da,som også sover og sover og ikke gjør en dritt mer enn jeg må.. hehhe

Når var UL termin??

Skrevet

i morgen..men han kommer nok ikke ut før han er myndig..hihi=) han er vel like sta som mora si vel...desverre vinner nok han...=(

Skrevet

Ingen ting som hjelper på deg heller!!!!!! Dette suger skikkelig! Er såååååååå dritt lei jeg nå! vaska leilighet i går, bakte eple kake med mye kanel, men ingen ting hjalp! Fikk bare vondt i ryggen og mens murringer! Og i tillegg snakket jeg med en fra jobben som har termin om tre uker, men nei, hun hadde født for en uke siden!!!!! Og så får jeg melding av mamma om att fettern min hadde f¨ått baby nå..... de har termin om en uke! Begge var førstegangs......! Snakk om å snike i køen.....! Ble skikkelig grinete jeg!

'

Ja ja! De har det vel for godt inne i magen vår!

Har prøvd å slappe av masse også, men det blir ikke noe mere fødsel av den grunn!!!!! Ender vel opp med at jeg sitter her i to uker til før de setter meg i gang....... BLÆÆÆÆÆ!!!!

Skrevet

ja jeg sitter på overtid jeg nå...forbanna møkk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...