Gå til innhold

urolig baby+ mulige rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konstant mensmurring som sitter i ryggen og liksom går nedover i bena. ca hvert 4 minutt strammer magen seg og ungen blir helt rabiat, får en skikkelig "bølgende" nedpressfølese som resulterer i stikkende smerte. varer i alt fra 30- 90 sekunder. får hele tiden følelsen av at nå tisser jeg på meg. Mye detaljer.. Kan dette være rier? Hadde forestilt meg at det skulle være mye vondere. noen som har opplevd no lignende? Ja, og er 3 dager på overtid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden og forhør deg. brått er du igang=) i såfall: lykke til og send meg fødestøv. har termin i morgen.!

Skrevet

Det kan jo være starten på noe ja:-)

Jeg fikk forklart da jeg skulle føde første gangen at en ri var som en bølge,at det starta litt forsiktig og ble vondere og vondere for så å avta og ebbe gradvis ut,alt dette på 30-60 sek.

Da skulle det viss være såpass vondt at du må konsentrere deg om deg selv,og kan bli irritert viss noen tar på deg/snakker til deg.

Jm på føden sa at dersom du har rier er det vanskelig å snakke i tlf.

Alt dette kan være individuellt da,men en liten pekepinn hvertfall..

Lykke til!!

Skrevet

tusen takk for svar:) skal prøve å gå å legge meg litt se om det forandrer seg. Har så lite lyst til å ringe føden viss det plutselig gir seg om en time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...