Gå til innhold

IKKE kjennt en eneste kynne!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt?

Jeg er i uke 35 nå og har til dags dato ikke kjennt en eneste kynne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare være glad du ikke har det..

Er ikke såå behagelig..

Er 35+0 idag jeg,og har masse kynnere.

Sykemeldt pga kynnere.

Har termin ei uke før deg..

Skrevet

da er vi to.... jeg har heller ikke merket noe til kynnere, og har heller ikke hatt noen andre plager..

termin 20.mai

Skrevet

kynnene skal jo være en opptrening av musklene i livmoren frem til fødselen... så jeg håper nå vi har hatt kynner bare at vi ikke merker dem.

Skrevet

Førstegangsfødende kjenner dem visstnok ikke like godt som flergangs..

Kanskje du har hatt uten å kjenne noe..

Skrevet

ikke kjent det jeg heller. er 34 nå og venter tvillinger. har noe press nederst i magen når jeg går fort, men tror ikke det er kynner. men har masse mesns murring. første barna mine, men har fått beskjed fra venner og familie at når riene kommer så kjenner jeg de....

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke noen kynnere...

Men jeg var på sykehuset forleden, for jeg var litt bekymret for at jeg kjente så lite liv. Da satte de sånne belter på magen min som registrerer sammentrekninger/kynnere....og det hadde jeg masse av - uten at jeg kjente det selv...

Så du har nok kynnere, du kjenner det bare ikke :-))

Skrevet

Jeg er forresten 33+2 idag og kan snart betegne meg selv som høygravid - selvom jeg har følt meg veldig høygravid en god stund nå :-)

Skrevet

takk for svarene! Føler meg ikke alene om dette lengre. syes liksom alle inne her klager på disse kynnene. men men... takk i allefall.

Skrevet

Jeg er førstegangs med termin 13. mai, men har så mye kynnere til alle døgnets tider at det er ubehagelig. Legen vil ikke sykemelde "bare" på grunn av det... Håper å få en rask fødsel som kompensasjon:).

Skrevet

he he he, jeg spurte til og med jordmoren om kynnere, for syntes ALLE snakket om det. Hun kunne da fortelle meg at akkurat i snakkende stund hadde jeg en kynner...Litt morsomt :-)

Hun fortalte meg også at mange kjenner kynnere som svak mensenmurring, så trenger ikke å være mer merkbart enn det....

:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...