Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 har tenkt på hvordan det skal gå hvis forholdet vårt ikke forandrer seg, og jeg velger å flytte fra samboeren min.... han er som flere fedre på dib, som er svært lite engasjert i familien og huset vårt... jeg jobber 100% og gjør i tillegg stort sett alt av husarbeid alene... orker ikke mer om ting ikke forandrer seg... men jeg er så redd for ikke klare meg... jeg har ca 14000,- utbetalt i mnd, og jeg er avhengig av bil for å komme meg på jobb....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Glemte å si vi har en sønn på snart 3 år sammen... HI
Ane** Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Med 14000 i mnd kommer du nok til å klare deg helt fint! Husk at barnetrygden dobler seg og blir nesten 2ooo, du kan søke om bostøtte, du vil få dekt deler av barnehageregning/evt dagmamma, og faren må betale bidrag. Så DET klarer du! Det "praktiske" klarer du også. Litt mer jobb blir det jo når man alltid står alene om henting/levering, legging, matlaging, handling osv osv.... Men det er bare i starten det føles mye, og har du en "latsabb" i hus så er det jo mulig det er sånn allrede?? Håper iallefall du finner ut av ting og hva du ønsker.. Men ikke bekymre deg for at det ikke "skal gå". For tro meg, det gjør det!! Sender deg masse klemmer!
Gjest Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg har normalt rundt 15000 utbetalt i mnd, og klarer meg helt fint. Nå er jeg i permisjon. Får da 1940,- dobbel barnetrygd, 1040,- overgangsstønad og stort sett rundt 16-17000 i fødselspenger (regnet ut etter at jeg har hatt full jobb + ekstrajobb). Nå som snuppa skal i bhg regner jeg med at jeg kan søke støtte til dette hos nav. Vet ikke hvor mye de dekker i såfall, men foreløpig klarer jeg meg fint....og ennå har jeg ikke fått en krone i barnebidrag (grunnet at dna-test ikke er klar ennå), men da vil jeg jo få etterbetalt ganske masse, og de kan jeg jo spare siden jeg ennå ikke har hatt spesielt brukt for dem ennå. Så dette klarer du!!!
Gjest Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Alt går:-)Det blir jo tøfft innimellom,men du kommer til å klare deg kjempefint:-)Det går seg til,når du får rutiner på ting og er komt deg i orden alene:-) Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå