Lykkelig med 2 i magen! Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg har de siste dagene merket at anklene og fingrene er opphovnet. Føler meg mye tyngre i kroppen også. Kan dette være begynnelse på svangerskapsforgiftning? Er det noen andre som har hatt det sånn? Er i uke 35 nå
Fødeklar med stor F Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Hovenhet behøver ikke være tegn på svangerskapsforgiftning, men i kombinasjon med høyt blodtrykk og eggehvite i urinen kan det være tegn på det. Jeg er i uke 32+5 nå og sliter med det samme, bare at jeg er helt vissen i høyre hånd, men ben og ansikt hovner opp. Vært hos lege og jordmor og de sa at hvis du får vondt i hodet eller i høyre side i magen skal du kontakte lege igjen. Kan være greit for deg å levere en uringprøve og få sjekket om det er eggehvite i den, ellers så er det helt normalt å hovne opp, det er masse vann i kroppen som gjør utslaget. Så ta det helt med ro og nyt påsken
SaftSuse *Overtid* Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Er også hoven og har est ut i det siste... ( Blodtrykk og alt er fint hos meg, så det er bare vann som har bestemt seg for å bli i kroppen min.....! Men det positive er jo at det forsvinner av seg selv etter fødselen )))
Gjest Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Samme her, fikk plutselig masse vann i beina en dag. Hadde også proteiner i urinen, men blodtrykket var helt fint så det var ikke svangerskapsforgiftning. Derimot hadde jeg urinveisinfeksjon og måtte på anitbiotika. Nå etter jeg jeg begynte på tabletter har nesten alt vannet blitt borte også, uten at jeg vet om det har noen sammenheng med uvi'en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå