McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Ca hvor gamle er de når de kan sitte i stol og sportsvogn? Foreløpig bare ligger sønnen min i sportsvogna, men nå som det begynner å bli fint vær virker det så kjedelig å ikke kunne sitte og titte litt mer...
Crazy mama Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Hei! Jeg ser på profilen din at sønnen din er like gammel som datteren min,. Og da må jeg si at vi bør nok vente litt til med å sette de opp! Tror ikke det er kjedelig for han å ligge der, de ser jo ikke all verden likevel på lang sikt. Kjøp heller en gøyal leke som du kan henge opp inne i vogna, gjerne noe som han kan ta i og leke med. Med første jenta mi, så tror jeg ikke jeg satte henne opp i vogna før hun var opp mot 6-7 mnd gammel, men det var vinter da så det var uansett ikke så aktuelt. Vi begynte med tripp-trapp stol da hun var akkurat 7 mnd gammel hvertfall.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Jenta mi er nå 5 1/2 mnd, og hun er håpløs til å få til å ligge i vogna når hun er våken. Hun bare drar opp hodet for å titte over kanten i vogna. Blir noen vanvittige magemuskler på denne frøkna tror jeg. Så derfor valgte jeg å la henne sitte litt i kortere perioder. Hun sitter ikke sånn ordentlig, men greit om jeg sitter der med litt støtte. Hun vipper mer fremover og til siden, men ikke bakover heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg begynnte å sette sønnen min ett hakk opp i vogna da han var ca.4-5 mndr..Det var fordi han var så utolmodig når vi gikk tur da han var våken. Det hjalp utrolig! Han er nå 6 mndr.og har så smått begynn å sette han i sittestol med bordet. Dekket med teppe rundt han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå