FuriLaks Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Hadde skikkelig spreng en dag og fikk ut 100 ml av den ene puppen på kjempe kort tid, men stort sett når jeg har spreng så er det jo fordi lillegutt ikke har spist på leeenge og dermed er veldig sulten. Så den melka må jo han ha. Prøvd å pumpe meg når han er ferdig å spise, men da får jeg ut snaue 20 ml. Ikke mye å skryte av til senere bruk. Det jeg lurer på da er om jeg må sette i gang med å øke melkemengden litt selv hvis jeg i det hele tatt skal kunne få spart opp litt melk?? Hva gjør dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 I begynnelsen så hadde jeg skikkelig spreng når han begynte sove hele natta, da pumpa jeg på morran (for han ville bare ha ene puppen da) og frøs ned.. Nå pumper jeg meg en gang før jeg legger meg, men det er pga han får det på flaske kvelden etter.. Men hvis din lille sover hele natta, så kan du jo pumpe en gang før du legger deg.. Eller så får du bare pumpe innimellom han spiser f.eks..
Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Her gav vi mme til kvelds og dermed pumpa jeg meg et fult måltid, og knert sov litt lenger.. Kunne sove så lenge at jeg stod opp etter 3 t og pumpa igjen.. Fikk da to måltider som kunne fryses.. Har på denne måten spart opp 15 liter i frysa og har gitt det nå etter jeg slutta å pumpe meg.. På den måten får han minst ett måltid mm til den dagen han er 6 mnd..
Gjest Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 jeg fullammer.. lillegutt legger seg for natten halv ni.. jeg pumper da sånn elleve tiden før jeg legger meg. Lillegutt våkner igjen tre.. og da er det jo fult igjen. Pumper også litt på morran hvis det er spreng og han ikke spiser så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå