Kaja_2013? Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg har forstått det slik at man ikke lenger benytter vitner i forbindelse med navnedag lengere - er dette riktig (i HEF arrangementer)? Vi tenkte vi skulle ha vitner likevel og definere noen oppgaver til hver av dem for å markere at de har en funksjon. Er det noen som har tips til hvilken oppgaver vi kan gi dem?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 vår lille venn er ikke født enda, men grunnet mulighet for billige gode lokaler som må bestilles nå (kan avbestilles) har vi allerede begynt å tenke litt. Vi har snakket om at vitnene selv skal få være med å definere oppgavene. Vi har f.eks planer om at to fettere på 6 og 8 år skal få noen oppgaver, det kan jo være alt fra å lære bort å spille fotball til å ta den lille med på hyttetur når de blir stor De voksne vet jo også best selv hva de føler de kan stille opp med Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå