Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer litt på hva andre alenemødre betaler i mnden for å bo...

Og evt hvor i landet dere bor hen?

Jeg betaler nå 7000,- i mnd og med termin i mai lurer jeg på hvordan jeg skal fortsette å klare den summen og samtidig forsørge to unger... Lurer på om jeg må finne noe billigere...

Men klarer dere andre 7 ++ så burde jo jeg få opp mattestykket også liksom.. hehe..

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 8500 i mnd, pluss ca 500 i strøm

Leiligheten er 56 kvm stor.

Bor i akershus

Skrevet

jeg betaler 3700,-+1500 i mnd i strøm,og leil er ca 80 kvm.Men det er bare et soverom da..

Skrevet

Betaler 4200, rett under 1000 i mnd på strøm, 65 kvadrat og 2 soverom. Er i Rogaland.

Skrevet

Pr nå betaler jeg bare renter på huslånet, og det er rundt 5000 kr i mnd, men jeg har også hatt billån på 3500 kr i mnd, samt litt andre utgifter som strøm og kommunale avgifter. Alt går, men blir jo ikke mye penger jeg kan bruke på meg selv da. Men etter vesla kom til verden kjøper jeg heller ting til henne enn meg selv.

Skrevet

Eg bet. 5500 inkl. strøm. Bor i Sogn og Fjordane. Er på 80

Skrevet

Betaler 7500,- pluss ca 2000,- i strøm i mnd. Bor i Bærum.

Har sagt opp leiligheten nå, er nødt til å finne noe billigere, selvom det blir mindre.. har ikke råd til dette mer.

Skrevet

betaler 8 tusen pluss 1000 kroner i strøm pr mnd.. merker det begynner å bli trangt men har ikke annen mulighet men vi klarer oss igrunn godt

Skrevet

Jeg betaler 9500!!

Eier leilighet i borettslag, med husleie på 4000..resten lån. Men skal selge om en mnds tid nå, for det er alt for dyrt for oss. Har levd slik siden desember da barnefar flytta ut, og vi har klart det, men vi har ikke noen penger til å kose oss..

Leter nå etter en å leie i nærheten av bhg, men finner ingenting..:-(

Har to små jenter.

Skrevet

Med renter og avdrag kr. 8500,- fellesutg. kr 750,- så er det strøm og komm.avg. Forsørger 2 barn. Men, jobber, går ikke på stønad.

Skrevet

Husleie 4000, pluss strøm 1500. 5 soverom etc etc etc... Alt for stort for meg, over 200 kvm fordelt over 2 etg, med en alt for stor plen... Men ikke så mye å få leid her da. Bor ganske sentralt i Møre og Romsdal, og har gangavstand til jobb, barnehage og skole, pluss matbutikk... Og kort reisevei til større sentrum (10 min).

Jeg er av de heldige jeg da, men så har jeg også valgt å bo et sted der man ikke betaler skjorta av seg for å bo.

Skrevet

ca 10 000, men eier og synes det er vert det. må bare begynne å jobbe litt ved siden av studiet til høsten når snella skal i bhg så da går det nok bra :)

Skrevet

leier en leilighet på ca 80kvm 2 soverom...

betaler 5000 + 1000ca i strøm

Dette er i Rogaland

Skrevet

skal leie nå til 8500 i mnd... Er litt redd, det er så dyrt, men jeg finner ikke annet her i byen. hvis det er 7000 i mnd er det typisk 2roms 45m2. Jeg får nå 70m2 og treroms. Med to unger så er det best. Men jeg regner på bostøtten, at vi vil få 3600 i mnd der. Hjelper jo det da...

Skrevet

betaler 5000+ca 1500 i strøm i mnd. (mindre på sommeren)

har nesten 80m2 men bare ett soverom så må finne noe annet snart.

har ett barn

Skrevet

Jeg betaler 8000 i mnd+ strøm på ca 1500 i mnd. Men jeg eier å har et høyt lån. Det går rundt, men det er trangt. Men vi trives så utrolig godt her så det er verdt det.

Skrevet

Leier av min takkogudsnillemor, og betaler 4500 i mnd inkl strøm. Har ca 70 kvadrat samt disponerer en av bilene hennes.

Betaler internett i tillegg, og har det som plommen i egget... ;)

Skrevet

Hvor jeg bor har forøvring ingenting å si, da jeg ville betalt det samme uansett hvor i landet min mor hadde valgt å kjøpe hus.

Til hovedinnlegger, så anbefaler jeg at du søker om bostøtte...

www.husbanken.no

Skrevet

Betaler i overkant av 6000 på lån og 1850 i husleie (med kommunale avgifter) Jobber full tid og klarer oss ganske så greit. Betaler også 3000 per måned for bil-leasing

Skrevet

Leier leilighet i Oslo med 1 soverom. Betaler 7000 pr mnd + 1200 i strøm hver måned.

Skrevet

Men er i permisjon, og tok ut denne med 100% lønn. Hadde aldri klart så høy leie uten en ok betalt jobb.

Skrevet

snart ingenting i husleie:-)Skal på skole til høsten,og snille pappaen min lar oss bo gratis et år i leil han har i kjelleren:-)

Skrevet

Jeg betaler 4650,- + ca 500,- i strøm.. På studentby i Trondheim...

Skrevet

jeg skal flytte no da, der jeg bor nå bet jeg 4500kr for ca 40kvm, 1 soverom inkl strøm. nå skal jeg flytte til en leil ca 70kvm 2 soverom, og betale 4000kr, vet ikke hvor mye strømmen blir på..jeg bor 30min fra bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...