Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 nå har jeg snart hatt sopp i 4 uker, har ringt legen fler ganger og hun sier bare "ta ny kur m canesten" men herregud hvor mange kurer kan man ta etter hverandre da?? tok 3 kur i går så håper det forsvinner nå men klikker snart =( tar dere bare kur på kur eller får dere noe annet for det? har jo gjort alt- lever på sure drikker (cultura, juice) og går bare med "luftige" klær og vasker ikke med såpe-- jeg KLIKKKER!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 jeg bare dytter jeg. Sliter også med "kronisk" soppinfeksjon og aner ikke hva jeg skal gjøre. Har også tatt flere kurer, bruker ikke truse om natta og har slutta helt med stringtruser. Har hørt at soppen kan overleve selv om man vasker trusene godt så det kan faktisk hjelpe å stryke kilene på trusene for å drepe den helt. Mannen min skal i allefall få ta neste kur sammen med meg! Føler med deg! )
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 hei har det samme problemet som dere , et godt tips vask med asan tørk godt smør på canesten. bruk bomulls truser.for meg hjelper det kjempe bra ble fort kvitt soppen
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Har soppinfeksjon flere ganger i mnd,har vært plaga av d i mange år..Men går bedre nå bruk 6stikkpiller med krem og smør i 14 dager med krem(Dra til lege å få større kremtube)Mye billigere.Ikke bruk bare 1 stikkpille som engangsbehandling,da kommer den fort tilbake.Brukte daktar tabletter sist di fungerte bedre enn canesten.Og KJEMPEVIKTIG at partner smører med krem,selv om han ikke har symptoner.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Jeg har også vært mye plaget med sopp... Fant etterhvert ut at jeg faktisk reagerte på Canesten-salven... Så jeg slutta å bruke den. Hvis jeg nå blir irritert/sår/klør, vasker jeg meg med Vivag intimsåpe som jeg kjøper på apoteket, og smører meg med Natusan baby olje med aloe vera. Sover selvsagt uten truse, og unngår trange klær. I tillegg hjelper det for meg å ha minst mulig hårvekst "der nede", så jeg høvler unna alt jeg greier I matveien er det lurt å holde seg unna sukker og gjær... Bare noen tips, jeg er bra nå heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå