Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Bestemor til knerten her har valgt å dra på hytta med de andre barnebarna.. Flott.. Da trenger ikke jeg å tenke på å bli bedt i middag i deg minste.. Søstera mi kan heller ikke komme på besøk med barna sine til meg fordi de sovner i bilen.. Nok en gang er det veldig langt å kjøre en halvtime.. Men å kjøre godt over timen til hytta er ikke noe problem.. Er det rart jeg ikke orker å ha noe med de å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Kan ikke si annet enn: Velkommen i klubben, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 godt å høre det er flere med stupide familier...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Bestemor her i huset har ikke gitt lyd fra seg på 1 år og vel så det.. Hverken under graviditeten eller etter at hun ble mormor igjen for knappe 10 dager siden........ Hun blir ikke invitert til dåp akkurat........... Egoistiske kjerring! Vil med dette bare trøste deg med at det er noe i alle familier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå