Gå til innhold

Det kommer ut digre ekkle klumper:::

Anbefalte innlegg

Skrevet

av meg. Blodige,slimete harde klumper på størrelse med en halv knyttneve!!! Hva i alle dager er dette??? Er det rester etter fødsel? Dette ser ikke bra ut- kan da vel ikke være normalt?

Er 9 uker siden fødsel!

Noen som kan svare? Bekymret her...

Velger å være anonym nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er levret blod. Så lenge du ikke blør friskt blod er det ikke noe farlig. Om du begynner å blø ganske kraftig, er det nok fra et rift som har åpnet seg. Da bør du dra på legevakta så de får sydd deg.

Skrevet

Det er nok ganske normalt, jeg fikk ut en klump på størrelse med en liten punktert ball og jeg ville bare rulle meg sammen og dø fordi det var så ekkelt. Etter at det kom ut, en del uker etter fødsel, avtok endelig blødningene noe og det kom ikke mer. Den klumpen hadde tydeligvis irritert livmoren. Jeg ringte Føden og fikk beroligende svar, kanskje du kan gjøre det samme?

Skrevet

Hei,

Jeg synes du skal ringe å sjekke. Det er sikkert ikke noe, men det er jo greit å bli beroliget.

Jeg hadde slike klumper i 14 dager etter fødselen. Jeg vil ikke skremme deg, så jeg skal ikke komme med noen detaljer, men jeg måtte til slutt raskt til sykehus. Det viste seg at rester av morkaken satt igjen. De forklarte at min morkake hadde hatt en ekstradel, slik at den som kom ut etter fødselen så hel ut, men det var altså ikke hele. Delen som satt igjen forårsaket blødningene. Det gikk helt fint å fjerne restene, fikk narkose og merket ingenting. Vare hjemme igjen fra sykehuset dagen etter.

Som sagt kan det være greit å sjekke det ut. Bare sånn for å vite hva det ikke er :-)

Skrevet

Takker for svar.

Jeg ringte føden og fikk beskjed om å komme inn for en sjekk. Tok ultralyd og det satt igjen rester- fikk med meg en pillekur hjem som skal støte ut restene. Hvis det ikke hjelper må jeg inn til en utskraping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...