Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Har dere hørt om mange tilfeller der man har fått beskjed om feil kjønn ved UL? Vi fikk vite at det var ei jente på første ultralyd i uke 17+1. var også på 3d ultralyd i uke 29 og der sa legen at det var gutt ved første blikk, hun endret mening da hun så hvor sjokkerte vi var og sjekket mere. Da sa hun at hun hadde tatt feil av kjønnsleppene og testiklene. Jeg er uansett usikker nå. Vi fikk ingen 3d bilder da babyen lå så vanskelig til, så var veldig skuffet og forvirret da jeg gikk derifra. Det er vel mest vanlig at de tar feil ved å si jente og så kommer det en gutt, men på jobb i forrige uke fortalte en kollega at venninda hennes hadde fått ei jente dagen før og hadde fått vite på forhånd at det skulle bli gutt.....
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Jeg har hørt at de tar feil mest av å si det er jente og ut kommer gutt. Gutter er vist veldig lette å se pung og tiss på da man tar UL. En som var her inne og som fødte før jul, fikk vite at hun ventet jente 3 hele ganger på UL og ut kom lille gutten ja...........
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 På sykehuset her vil gyn/jordmor ikke fortelle kjønn på ul, fordi de ikke kan være 100% sikker på kjønn. Har og hørt om mangen som har fått omvendt av hva de har blitt fortalt under ul. Lønner seg nok å kjøpe nøytrale farger ja hehe
kose endelig mamma Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 hei. når vi var på ul i uke 17 så fikk vi beskjed om at vi venta jente. men så hadde jeg en ekstra ul i uke 31 å da så vi med engang at det var gutt. måtte jo rett ut å bytte det rosa i blått da
Fire småtroll Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Vi fikk beskjed om at det helt sikkert var en jente på ordinær UL i uke 19. Men da vi hadde en ekstra UL i uke 28 var han ikke sikker (ny lege), det kunne se ut som en jente, men da har hun en stor klitoris, det er ganske vanlig pga svulming i vann og påvirkning av mors hormoner.. Men han var ikke sikker sa han, det kunne være en gutt også. Velger å ta det med en klype salt jeg, har gutter fra før så jeg har endel gutteklær i huset allerede, og så har jeg kjøpt noen rosa bodyer i tilfelle. Resten tar vi etter fødselen når vi ser hva det blir, litt gøy men spenningen også synes jeg :-)
mayaya Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Ei jeg kjenner fikk for 2 uker siden ei jente. Hun hadde vært på 2 ul´er, og fått oppgitt gutt...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Vi fikk høreatdet var en gutt forrige gang jeg var gravid, det viste seg å være ei søt jente:)
stormgutt + soljente Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Hvor var dere til UL? Er det noen som har fått feil beskjed på SuS for eksempel?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Jeg har vært 2 ganger på SusS nå...og begge gangene sa hun at det definitivt var en gutt....viste oss navvlestreng, tissemannen og pung og sa det var ikke tvil... Jeg har jo handlet ALT i blått, tom vogna Hehe...så satser på når hun er sååå sikker og viser alt ...at da er det en gutt Sist sa de jente, og da ble det jente (på sus)....så =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå