Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har bf endelig skrevet under på og tatt på seg farskapet,etter 5mnd:-)Og uten dna eller noe-er ganske overrasket ja!!!

Men jeg lurer jo på hvorfor da...hehe..Vi har ingen kontakt,og bor langt fra hverandre-lurer sånn på om han har skrevet under bare for å få saken ut av verden,i håp om å unngå at samboeren får vite om det..Eller om han kanskje ønsker kontakt..Hmm...venter i spenning her jeg nå ja!

Var vel egentlig ikke noe jeg lurte på sånn da...måtte bare "si" det til noen liksom..hehe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er :D Her venter jeg på brev om at det har gått til retten, han krevde test og har ikke tatt blodprøver selv engang, gadd ikke. Hevngjerrig fordi jeg gjorde det slutt.. Hehe, håper det går til retten nå, han fikk en uke på seg for snart to uker siden og ikke hørt noe mer fra nav...

Skrevet

han her og fikk to uker på seg før saken gikk til tingretten-ventet på brev fra dem jeg da om dna-men så kom det brev om at han hadde erkjent farskapet:-)Deilig å få et navn på fødselsattesten til gullet-syns ikke det var så kjekt at det sto far ukjent nei!

Skrevet

For min del skulle jeg ønske jeg hadde fått vite alt jeg vet nå to uker før, da hadde jeg ikke skrevet han opp. Mannen er syk og alle anbefaler meg å ha minst mulig samvær... kommer ikke til å nekte han samvær hvis han vil ha det, men han får ikke ha han alene, da må han trekke meg for retten først. Skal ikke være enkelt! Menmen... jeg og mini greier oss utmerket alene :D

Skrevet

det gjør vi også:-)Alt går kjempebra,mye bedre enn jeg trodde det kom til å bli alene:-)Så sånn sett er det helt greit sånn det er..og jeg tviler jo på at han dukker opp da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...