Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 .....ikke denne jenta nei;-) Var en tur ute og flørtet igår kveld jeg.......med en lekker bartender som ga full respons tilbake:-) Jeg må si at etter at jeg ble moden, eller 40 eller hva man nå skal kalle det, så føler jeg meg akkurat så trygg, akkurat så flott, akkurat så interessant som jeg ønsket meg i 20-årene..... Da turde jeg ikke flørte med bartenderen, uten at jeg var helt sikker på at han viste interesse først......Men sånn er det ikke lenger.... Det er deilig å være førti, flott og fri fra alle disse begrensningene man går og drasser på i årevis.....all usikkerhet om jeg er bra nok, eller om jeg gjør nok for verdensfreden:-) Deilig med tre flotte unger som alle har fått massevis av tiden min, og som har gitt massevis tilbake og forhåpentligvis så får vi mange flotte år sammen fremover.........men jeg tar ingenting for gitt lenger....årene har også lært meg den tøffe siden av tilværelsen, jeg har fått mitt, mer får jeg sikkert, men jeg har lært meg ydmykhet og respekt for andre og for livet......det er fine saker..... Å sitte i baren og titte er morsomt.......og egentlig litt trist samtidig......de samme menneskene jeg så for 10 år siden, de sitter der de, har bare flyttet over til et annet sted og en annen stol......men de er like mye på jakt.....bare trist at resultatene lar vente på seg.......kanskje taktikken burde legges om litt? Kanskje litt mindre fludium og snøvling hadde sjarmert en smule mer;-) Tja, hva vet jeg, jeg bryr meg egentlig ikke lenger......de har gjort sine valg, jeg har gjort mine................... Glemte jeg forresten å nevne hva som skjedde med den lekre bartenderen? ........han ligger inne i sengen min og sover nå han;-)) Ha en flott søndag jenter:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Så deilig å bli 40.... Ja da er det vel ikke noe å grue seg for da...... Men kjære deg, det er jo leeeeeeeeeeeeeenge til jeg blir det....... -eller? Den bartenderen din....... det må jo være din kjære det, ikke sant... Eller la du vingen din om en som trengte et sted å sove? Og så la du og din kjære dere på sofaen. Men det med å treffe de samme menneskene som for 10 år siden er litt gøy. For her har de ikke engang byttet plass, så det blir litt dejà vu (skrives det sånn?) De sitter på de samme plassene, med de samme uttrykkene og de samme klærne. Og halvliteren må jo være passe tam, når de har sittet og holdt den i den samme hånda i 10 år.... Ha en fin torsdag du også!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2007 Hi hi.....ja det var nok kjæresten det ja:-) Den kjekkeste av dem alle;-) Så får de andre bare prøve igjen til helgen, men da er han hjemme hos meg og jentene;-) Good luck sier jeg:-))
Superlis Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Høres ut som kvelden din var fin:) Kjenner jeg lengter litt etter og flørte litt med min kjære,vi har vært alt for lite kjærester i det siste:( Vi har litt lite nettverk her vi bor,og som jeg har skrevet før..familien hans bor i nærheten men er håpløse!! Søsteren med bare stor unger pleier seg selv 110% og vi ser henne kun i bursdager,foreldren gidder ikke....jajaja vi får håpe det blir en fin vår og sommer og at ting ordner seg...akkurat nå er jeg bare mor....ikke bare det altså,men en trenger vel noe mer her i livet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå