Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så "redd" for at jeg skal gå leenge på overtid og bli satt i gang. Både min mor og svigermor (vet ikke om dette påvirker barnets hormonnivåer..) gikk over tiden og ble satt i gang. I dag er det akkurat 3 uker til termin og jeg håper virkelig jeg slipper å gå 5 uker til ... Skal prøve alle hekseråd, vere mye aktiv og håpe at det skjer noe før. Hvordan har det vært med dere andre i forhold til moren deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min familie føder kvinnene raskt...inkludert meg selv. Min første fødsel tok litt over 5 timer, andre fødsel, som ble uplanlagt hjemmefødsel, tok 35 minutter!!!

Har fått litt ekstra oppfølging denne gang, og bskjed om at det kan komme til å gå FORT når det først setter igang...

Kan jo være tilfeldig...men alle tantene mine og mamma hadde oxo raske, ukompliserte fødsler...

Skrevet

alle imin familie føder iallefall 2 uker før, fikk beskjed av jordmor om at det da er stoor sjangse for at jeg gjør det samme. Men her sitter jeg da, 3 dager på overtid..

Skrevet

Gutten min kom forresten 15 dager før termin, og dattera mi kom 20 dager før...

Skrevet

Min mor hadde fikk begge sine barn dagen før termindato, og hadde laaaange fødsler (2 døgn...)

Jeg har så langt fått mine to barn 5 og 2 uker før termin, og fødslene varte i 2 og 5 timer......

Skrevet

Min mor hadde relativt korte og lette fødsler.og fødte på termindato. Det har jeg også hatt. Hennes tredje barn brukte kun en time og jeg er derfor spent på hvordan det går men min nr 3. Min søster har gått langt over tiden med sine barn, så det stemmer ikke på henne.

Da min mor fødte hadde de ikke UL og derfor ikke ul termin. det kan derfor være litt vanskelig å sammenligne.

Skrevet

Min mor og svigermor har gått monst 14 dager over - de har to barn hver. Sitter her og her 10 dager på overtid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...