Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt jevnlig,kraftige, små-vonde, kynnere de siste to ukene. Termin i dag. Slimproppen har gått litt etter litt siste uken (Brunoransje, seigt slim). Har hatt regelmessig sex hele svangerskapet, og får alltid en kraftig kynner i det jeg får orgasme, men så skjer det ikke noe mer....Leser om jenter som får mere kynnere av sex, men hos meg er det omvendt, virker det som.*sukk*. Så hørte jeg ei som sa at sex kunne få fortgang i ting, eller at det faktisk kunne utsette fødselen...?! Noen andre som har hørt om det?

Kansje det er sånn at for de som sjelden har sex, så kan sex sette i gang ting. Mens hos de som har regelmessig sex, så er kroppen så vant med det, at den ikke reagerer??

I såfall skal jeg prøve avholdenhet i kveld, og se om det kan hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Jeg er på overtid og har blitt annbefalt av fødselslege ved ullevål å ha sex for å få igang fødselen. Det er ikke selve sexen så mye som setter i gang fødselen etter det jeg forsto, men et stoff som er i sæden. Legen sa til meg at når man setter i gang folk på overtid bruker man en gele som inneholder noe av det samme stoffet.

Skrevet

Oi merkelig at denne artikkelen sier dette, når det alle andre steder sies at sex kan sette i gang hvis man er moden. Det sa jm til meg, så rart! Vet jo ikke hva man skal tro da.

Skrevet

Hei! så rart at dette innlegget sier dette at den kan utsette!! trodde at dette inholdet i sæden bidro til å fremskynde fødselen....mens i annonsen sier den at den utsetter,....hmm tror ik på dette innlegget jeg...siden gelen inneholder det samme som i sæden så må den vel fremskynde fødselen......rare greier....

3 dager igjen til termin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...