Mommi Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Har hatt jevnlig,kraftige, små-vonde, kynnere de siste to ukene. Termin i dag. Slimproppen har gått litt etter litt siste uken (Brunoransje, seigt slim). Har hatt regelmessig sex hele svangerskapet, og får alltid en kraftig kynner i det jeg får orgasme, men så skjer det ikke noe mer....Leser om jenter som får mere kynnere av sex, men hos meg er det omvendt, virker det som.*sukk*. Så hørte jeg ei som sa at sex kunne få fortgang i ting, eller at det faktisk kunne utsette fødselen...?! Noen andre som har hørt om det? Kansje det er sånn at for de som sjelden har sex, så kan sex sette i gang ting. Mens hos de som har regelmessig sex, så er kroppen så vant med det, at den ikke reagerer?? I såfall skal jeg prøve avholdenhet i kveld, og se om det kan hjelpe...
BellaBlå Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 hei:) Jeg er på overtid og har blitt annbefalt av fødselslege ved ullevål å ha sex for å få igang fødselen. Det er ikke selve sexen så mye som setter i gang fødselen etter det jeg forsto, men et stoff som er i sæden. Legen sa til meg at når man setter i gang folk på overtid bruker man en gele som inneholder noe av det samme stoffet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/article686752.ece
Bergene Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Oi merkelig at denne artikkelen sier dette, når det alle andre steder sies at sex kan sette i gang hvis man er moden. Det sa jm til meg, så rart! Vet jo ikke hva man skal tro da.
feris *fødeklar :)* Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Hei! så rart at dette innlegget sier dette at den kan utsette!! trodde at dette inholdet i sæden bidro til å fremskynde fødselen....mens i annonsen sier den at den utsetter,....hmm tror ik på dette innlegget jeg...siden gelen inneholder det samme som i sæden så må den vel fremskynde fødselen......rare greier.... 3 dager igjen til termin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå