Gjest Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 hadde litt blod i urinen to dager nå og i dag så kommer det blod og slim hele tiden,er det farlig?
Mommi Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Tja, om det er farlig eller ei, kan vel bare en lege el. lign. svare på. Ta kontakt med lege, jordmor eller føden. Kan f.eks være urinveisinfeksjon?
jordbærsjokolade Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Hvor langt er du på vei? Kanskje det er slimproppen? Ring legevakten du uansett, de kan sikkert hjelpe deg!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Kommer an på hvor langt du er på vei hva det kan være.. Jeg fikk plutselig en del blødninger og slim i min uke 23, da viste det seg at det var morkaka som lå helt ved/foran mormunnen og forårsaket blødningene.. Men alle leger og jordmødre jeg har snakket med i begge svangerskapene sier at hvis du får blødning under svangerskap skal du ta kontakt med fødeavdeling eller gynekologisk avdeling (evt fastlege) uansett hvor langt du er på vei.. Blødninger trenger ikke å bety at noe er galt, mange blør når de er gravide (jeg blødde nesten hver dag fra uke 23 til ca uke 30), men det tas på alvor og sjekkes ved ul som regel.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå