Gå til innhold

4 timer med kvalme og ekstrem hodepine i dag, og saa plutselig over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, jeg gikk rett i kjelleren i dag, var fin hele morgenen, og saa braatt paa et sekund ble jeg superkvalm og hang over toalettskaalen til det var tomt gitt (sorry details) og saa orket jeg ikke lys, lyd, bevegelser av noe slag i 4 timer. Saa var det braatt over.... Det merkeligste jeg har vaert med paa, har IKM neste helg, men dette kan jo vaere alt fra en matforgiftning til et eller annet jeg ikke helt forstaar til noe jeg egentlig haaper paa... Hm...det var rart og egentlig litt skummelt. Helt ok naa igjen, som om ingenting hadde hendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hatt, og hvis det er saann de som har migrene har det, tar jeg jammen av meg hatten for dem, det var helt forferdelig...

Naa er jeg helt ok, som om ingen verdens ting har hendt, det var bare helt merkelig... Den symptomjakten, den symptomjakten, hehe...

Skrevet

Hei Femina.

Vil bare si at jeg hadde det samme for et år siden. Kunne våkne om natten av volsom kvalme og svimmelhet. Jeg besvimte en gang ute på badet, og da bar det til lege. Hadde så lav blodprosent at legen sa hvis jeg hadde vært over 60 år ville jeg sannsynligvis dødd. (litt dramatisk her nå.. He, he) Poenget mitt er at det er klare symtomer på lav blodprosent. har du sjekket det i det siste?

Eller så er du naturligvis gravid, håper på det.

klem

Skrevet

Hm.....takk for svar tutta. Det er bedre aa vite saant enn aa ikke vite det. Jeg har maalt alle verdier forholdsvis nylig og det meste er i orden. Har foroevrig alltid hatt god blodprosent, men gudene vet, alt kan jo endre seg. Takk uansett, og jeg skal foelge med og dra til lege dersom det skjer igjen. For pokker, haaper jeg er gravid heller, det hoeres liksom litt "yngre" ut... Haaper det er en liten luring inni der som bare brukte fire time paa aa grave seg ned i tide, er jo tiden for det midt mellom EL og IKM......haape, haape. Har ogsaa smerter i venstre side i dag, saa la oss haape haape. Kanskje lille mulige smurf bare slo noen flikkflakker for aa finne aller beste hybelhjoerne der inne for saa aa grave seg ned naa i kveld??? Akk ja, heller det enn aa vaere en gammel dame paa over 60.

Klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...