mamma`nmed2små Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 jeg har en datter på 4.5 år som jeg fikk 3 dager før termin. Fødselen tok totalt 14 timer.vannet gikk halv 5 om natta, riene begynte kl 14.15.. og 19.10 om kvelden var hu ute. så va en enkel å grei fødsel=) kanj eg regne me det vil gå like enkelt denne gangen? vet ikke hvorfor, men har helt panikk for å føde... siden jeg fødte 3 dager før termin sist, kansje det er mulig jeg gjør det denne gangen og?
Gjest Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Mine to første fødsler var ganske like, med 4 års mellomrom... Begge kom før termin, 18 og 15 dager... Når kroppen din har gjort denne jobben greit en gang før, så tipper jeg d går greit igjen Sånn tenker i hvertfall jeg. Vi kan dette, kroppen min og jeg, og stoler på at d går fint igjen. JM sier at nr to ofte går greiere og litt raskere enn nr 1... Du får satse på det Gleder meg til å føde jeg, selv om det blir vondt. Premien er så uendelig stor at jeg syns det er verdt d...
lillelarven Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 halllo er også flere gangsfødene venter mitt femte barn med termin 8 april , og har født helt forskjellig alle gangene , men noen har jo samme fødsel flere ganger , du vet jo hva du skal igjennom og denne kan jo starte på en annen måte nr to er jo mye lettere så lykketil
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 begge de to eldste kom 6 dager etter termin (ikke tvillinger), nr 3 kom på termin og sistemann her kom hele 10 dager over termin!!!!!!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Hei! Jeg har 2 FANTASTISKE fødsler bak meg, og gleder meg til å føde igjen snart:) Gutten min, som blir 6, ble født på "vanlig" måte på sykehus 15 dager før termin. Fødselen startet med at vannet gikk ca kl 17.30, og klokka 23.48 var han født:) Hadde 2 akupunkturnåler i ryggen som smertelindring- det var alt:) Dattera mi, som blir 4, ble født hjemme nesten 20 dager før termin. Hun kom som en kule! Denne gang oxo gikk vannet, kl 02.25 på natta, og klokka 03.00 var hun født! Det gikk FORT!! Jordmor rakk frem i ambulanse i siste liten, og fikk akkurat tatt imot jenta vår:) Jeg hadde en fin opplevelse, tok det hele med ro egentlig -men det var verre med pappaen -han var jo livredd! Har fått litt ekstra oppfølging denne gang..og beskjed om at det kan komme til å gå fort -så nr til føden og jordmor ligger inne rekkevidde:)) 23 dager til termin i dag -og vi venter i spenning:) Går med 3 cm åpning da så...) KANSKJE påskebaby??? Hehe -lov å håpe:)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Var litt for rask på knappen.. he he Alle min har kommet som raketter. Den siste rakk jeg så vidt sykehuset og inn på benken ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå