Gå til innhold

Nå kommer hun seg framover:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

I går forsto Sofie endelig at det går ann å krype framover, så nå er hun kjempe fornøyd med seg selv. Da går det ikke bare bakover, så kanskje hun ikke blir så fort sinna nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kan tenke meg hun er fornøyd ja. Gleder meg til Benjamin kan gjøre noe også. Sitte eller krype... Da blir han straks mer selvstendig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter selv nå hvis jeg setter henne, men hun forstår ikke helt det med å sette seg opp selv gitt. Men, det kommer vel etter hvert det og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjempe kjekt når de finner ut av sånne ting .. .. godjenta mi var ganske hissig på gulvet før, men etter hun lærte å komme seg fremover, kunne sitte så er det en fryd å ha hun på gulvet , no stortrives hun . ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er morsomt når de kommer seg fremover:) når de først skjønner det så går det fort.. plutselig er de kjemperaske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Sofie er.. :) Tror det er stort for de små når de endelig forstår hvordan de skal komme seg fremover.. :) Og så stolte de blir da.. :) Sebastian tok de første krabbe tak for litt over 2 uker siden og nå går det så fort så klarer jo nesten ikke følge med. :) He he.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blekksprutmamma; håper det skjer med Ingvild også! Hun er rett og slett slitsom å ha på gulvet, har begynt å sette henne i sofaen med leker i stedet, for blir helt gåen av å sitte på gulvet med henne hele tiden...kan ikke være der alene, nemlig!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...